luni, 12 aprilie 2010

Un fic nou:)

Ok deci nu cred ca va asteptati,dar ca sa ma tin de cuvant cand sondajul se va termina voi scrie un fic nou:)
Sper sa comentati fiindca aici ati cam lasat-o mai moale cu comentariile si dupa cum am spus fara comentarii fara capitole! Ficul se numeste "Rock life" si sper sa va placa. Cum mai sunt cateva zile pana la terminarea sondajului o sa-l postez cat mai curand, linkul este http://iubireainoglindarealitatiiizbito.blogspot.com/ , trebuia sa postez ficul scris cu Alexa, dar cum ne-am facut blog pe wordpress am decis ca acest blog sa fie pentru "Rock life"
Acum tot ce sper este sa va placa si in cateva zile o sa va postez capitolul 16 la "My heart beats for a vampire"(fiindca Anda a comentat, dar am sters din greseala comentariul:( Sorry!)
O seara placuta:)
kisses(sper sa nu ma injurati findca scriu inca un fic, daca nu va place imi puteti spune si n-o sa-l mai postez, dar macar citit rezumatul)

2 comentarii:

  1. eu???
    de ce se da mereu vina pe mine:((

    RăspundețiȘtergere
  2. nimeni n-a dat vina pe tine;)) mi-am cerut scuze fiindca am sters comentariul de la tine:D
    kisses

    RăspundețiȘtergere