joi, 15 iulie 2010

Capitolul 18: Surprize neplacute

J.J. POV
Dupa tachinarea cu fratimeo si dupa ce mi-a pus spaghetele in cap, am plecat acasa. Totusi simteam ca ceva neplacut urma sa se intample si nu stiu ce. "Sper sa nu fie legat d eAndreea/Ayanna"am gandit. Am vazut-o pe Mays trista. "Imi pare rau J.J., dar nu e nimic ce putem face pentru a schimba viitorul!"mi-a spus Mais trista. Am dat din cap intelegator. "Oare la ce s-o fi referit Mais?"m-am intrebat, neintelegand cuvintele ei. Am dat drumul motorului si am plecat din curtea liceului.

Ian POV

Ok! Deci urasc hotelurile, avand in vedere ca m-am inteles bine cu Andreea poate o conving sa.....neah, sigur o voi convinge!
Am oftat in speranta ca ea sa observe. Bingo! S-a uitat intrebator la mine.
-Ce s-a intamplat Ian?m-a intrebat ea dulce.
-Nimic! Doar ca ma apuca disperarea cand ma gandesc ca trebuie sa stau la hotel! Le urasc!am zis nervos si chiar asa este: URASC HOTELURILE! Trebuie sa suport pana imi gasesc o casa!am spus trist..
-Aha!a zis ea ganditoare. "1,2,3 si!"am gandit. Daca vrei poti sta la noi pana iti gasesti o casa!a spus draguta.
"O da! Mersi Doamne!"
-Nu vreau s aderanjez!am zis incercand sa fac o fata de catelus.
-Nu-i niciun deranj!a zis ea zambind.
-Sigur?!am intrebat "nesigur".
-Desigur! Poti sta la noi, nu-i nici o problema!
-Bine atunci!am zis zambind.
Ne-am urcat fiecare in masinile lor si Ayanna mi-a facut semn ca s-o urmez. Am mers cu ea pana am ajuns la o cresa,unde a coborat si a luat un copil. Hmmmmm....e draguta aia mica.
Am mai mers inca 10 minute si am ajuns acasa la ei. Andreea mi-a aratat o camera si mi-a spus ca peste o jumatate de ora Ayann, Loren, Michaela si Bell pleaca la vanatoare, poate vreau sa merg si eu cu ei. MA refuzat politicos zicand ca vreau sa ma odihnesc. "Mincinosule!"a strigat Cos, de la constinta. "Taci in balaria mea!"i-am spus. "Offff! Ce ma fac eu cu tine?!"se plangea ea. "Sti si mama spunea asta! Si sti c ei-am spus?! Nu-ti convine pleaca'n iarba mea de aici! Asa ca-ti dedic si tie aceste cuvinte!"i-am spus. "Nesimtitule1" m-a insultat ea. "Mai taci! Spanzurate de lustra!" i-am raspuns. N-a mai zis nimic. M-am uitat la cea si era 5 dupa-amiaza, cred ca ceilalti au plecat deja. M-am dat jos din pat si am plecat spre bucatarie unde am auzit zgomot. Acolo am vazut-o pe Ayanna cu o ceasca de cafea in mana, band din ea.
-Ce-i aia?am intrebat-o.
-Cafea cu lapte si frisca!a zis ea zambind.
-Aha!
S-a lasat linistea, habar aveam ce sa mai zic.........
-Si maine mergi cu mine la vanatoare?m-a intrebat ea.
-Desigur!am zis zambind strengar.
Aceasta a zambit si a mai luat o gura din cafea.

Andreea/Ayanna POV

Stateam si-mi beam cafeaua cu Ian langa mine. Nu stiu d ece am impresia ca am fost pacalita. In fine! Nu conteaza!
-Si maine mergi cu mine la vanatoare?l-am intrebat.
-Desigur!a zis zambind strengar.
"Doamne ce zambet!" . Am zambit si am mai luat o gura de cafea. Telefonul a inceput sa sune si m-am uitat la apelant.
-Da B.?
-Hey Ayanna! ce face nepotica mea?A intrebat ea.
-Destul d ebine! ce face matusica mea favorita?
-Normal ca sunt favorita, doar sunt singura!a zis ea chicotind.
-O da! Deci Ce mai faci?
-Destul de bine. Daca eu nu te sun, tu nici atat!mi-a reprosat ea in gluma.
-Sczue matusica!am spus cu vocea de ingeras.
-Of, of, of ce ma fac eu cu tine?!a intrebat ea glumind.
-Nu stiu! Oare cum?!am intrebat ironica.
Aceasta a ras.
-Acum revenind la treburi serioasa, trebuie sa vii pe aici fiindca ai niste hartii de semnat! Deci cand vii?
-Nu stiu B.! Sper sa vin maine!am spus oftand. "Se pare ca incepe treaba de regina!"am gandit.
Ian se uita intrebator la mine. Am oftat si i-am facut semn ca-i spun cand termin de vorbit la telefon.

J.J. POV
Stateam in casa si ma gandeam sa ma duc sa-i fac o vizita lui Andreea/Ayanna. M-am ridicat din pat si am primit un mesaj.
"Eu stau la Ayanna si n-ai ce sa faci! Na na na na! Ian"
Ochii aproape mi-au iesit din orbita cand am vazut mesajul! "Nenorocitul! Andreea/Ayanna -urasc cand trebuie s avorbesc asa x-(- vin la tine!"
"Nu te cred! J.J."i-am spus ca s anu-si dea seama ca ma duc dupa el.
"Pe cine crezi ca minti?! Stiu ca te pregatesti sa pleci si sa vi aici! Ian"
"Fuck!"am gandit "Ma cunoaste destul de bine!"
M-am imbracat, caci eram doar in boxeri, si am plecat spre Andreea/Ayanna .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu