vineri, 5 martie 2010

Capitolul 11: Black Angel si Ayann


M-am trezit de dimineata si cum azi era duminica, nu mergeam la scoala. Plimbandu-ma prin casa m-am gandit sa ma duc diseara la strabunica. Nu stiu de ce,dar voiam sa ma duc cand se intuneca. Toata ziua am sters praful din toata casa, am bagat rufele in masina de spalat, am spalat vasele si multe altele. Cand m-am uitat afara am vazut ca soarele incepe sa apuna.
M-am dus sa ma imbrac si sa plec la cimitir. M-am urcat in masina si plecata am fost, J.J. si ceilalti erau la vanatoare,Angela era plecata pana la cineva si Mary avea putina treaba.
Asa ca m-au lasat singura. Cum ai mei erau la munca, n-a trebuit sa spun nimanui unde plec.
Ajunsesem la cimitir si afara se intunecase deja. Desi mai vazusem cimitere pe timp de noapte(era un loc bun de ale speria pe Mais si Angela cand eram mici), totusi asta seara avea ceva misterios.
Am intrat in el si m-am dus sus la mormantul ei. In drum spre mormant am auzit un cantec de vioara, oare cine o canta la ora asta si intr-un cimitir. Am urmat cantecul ca vrajita si in fata mormantului strabunicii era o fata, avea parul negru , o rochie neagra cu bretele si pielea putin galbuie. Ea era cea care canta la vioara. In timp ce cantecul devenea din ce in ce mai vijelios batea si vantul mai tare. Stateam nemiscata si ma uitam la ea. Spiritele din morminte ieseau si colindau tot cimitirul,unele plecau chiar mai departe de cimitir. Ca sa nu ma vada am hotarat sa ma urc intr-un copac. Cand am ajuns atat de sus incat sa nu ma vada,dar eu sa pot s-o vad pe ea, am ramas nemiscata.
Din mormantul lui Rosalinda a iesit un spirit,care a luat forma de om, acel om semana cu mine,eram mai mult ca sigura ca era strabunica.
-Spune-mi unde e!a ordonat fata.
-Nu-ti voi spune nimic!a spus Rosalinda.
-Trebuie s-o gasesc! Daca nu-mi spui o sa fie de rau!
-Nu!a tipat strabunica. Nu vreau ca blestemul s-o ajunga si pe ea! Destul ca a fost generatii intregi care ne-a disrus familia. Doar fiindca ea seamana cu mine, nu inseamna ca e si aleasa!a tipat Rosalinda.
“Ce aleasa?”m-am gandit eu.
-Nu-mi pasa ce zici tu! Ea e aleasa, are semnul.
Strabunica a incremenit.
-Ha! Vezi ca am dreptate! Stiu ca pe umarul ei stang se afla semiluna, care atunci cand luna isi manifesta cele 4 faze(Luna Noua, Luna Plina, Primul Patrat si Ultimul Patrat) semnul sclipeste si ii mareste puterile. Nu ma poti pacalii, cunosc foarte bine “Profetia” si vreau sa fie clar ea nu va condece vreodata lumea noastra. Poate sa conduca “Wichest” sau “Werewolfia”, nu-mi pasa dar pe vampiri niciodata. Eu ii conduc . Nu-ma intereseaza cine a fost si cine este, eu sunt conducatoarea lumii nemuririi asa ca sa faca bine si sa dispara.
-Ti-e frica de ea! Sti ca e mai puternica ca tine si te poate invinge!a strigat strabunica. Dar daca te atingi de un singur fir de par de-al ei , o s-o incurci rau!a continuat ea.
-Sti ce?! Am treaba asa ca plec!
A inceput sa cante din nou la vioara si totul a disparut. Am observat ca soarele rasarea. Ea a plecat din cimitir, am mai asteptat o ora si am plecat si eu. Nu inainte sa ma apropii de mormantul strabunicii si sa-i ating poza.
-Offff!am oftat eu. Cate mistere! Rosalinda te rog spune-mi adevarul! Diseara te astept in vis si vreau sa-mi spui tot! Cine e aleasa, ce e cu luna si cine sunt “Wichest” sau “Werewolfia”? Si mai important ce importanta are semiluna?
Am plecat nu inainte sa mi se scurga o lacrima pe obraz. Viata mi se complica din ce in ce mai mult. Am ajuns acasa, nu era nimeni, am intrat in camera mamei si am deschis pasajul secret ce ducea spre “Camera secretelor” cum ii ziceam eu. Am auzit ceva, parca niste soapte.
M-am intor si am vazut un spirit.
-Aaaaaaaaaaaaaaaa,am tipat eu.
Ma albisem la fata si ma uitam ingrozita, spiritual era trist.
-Viata e grea. Cu multe dificultati! Infrunta-le si conduce! Ajuta-i pe cei ca tine si nu-i uita pe cei dragi! Ai grija de sufletul pur si nu uita care iti e datoria! Pazeste poarta, nu pierde cheia sau altfel lumea va fi distrusa, spunand acestea a disparut.
Am urcat sus si am verificat sa nu fie nimeni in camera, nu de alta dar nu voiam ca mama sa afle ca stiam de secretul ei.
M-am dus in camera unde am dat peste un J.J. furios, mama era alba, tata fierbea de nervi si ceilalti cu diferite emotii.
-Unde ai fost?a tipat mama.
Oau, mama stia sa tipe.
-Aaaaa, la o fata,am spus.
Era o minciuna, dar ce voia, sa- spun ca am fost la cimitir si ca am gasit-o pe una cantand la vioara, in fata mormantului strabunicii.
-Ce fata?m-a intrebat tata radicand o spranceana.
-De cand ati inceput sa ma interogati? Ce se intampla aici? Ceva nu e bine!am spus stiind ca asa o sa taca.
-Trebuie sa plecam,au spus ai mei.
-Si noi, au spus celalti.
Toti au plecat mai putin J.J., sigur de el nu scapam.
-Sti ceva?am spus eu, dar nu i-am dat timp sa raspuna. Iti spun alta data unde am fost! Acum ma duc sa fac un dus si dupa aceea ma bag la culcare, ca sunt franta. Ok?am spus sperand sa renunte usor.
-Ok,a spus el zambind si m-a sarutat scurt.
Mi-am luat un trening cu pantalonii negrii si hanoracul albastru, un maiou tot albastru si m-am dus la baie.
Am facut un dus si imediat ce-am simtit gelul meu de dus si samponul cu aroma de cirese am uitat de toti se de toate.
Dupa o jumatate de ora am iesit din baie, J.J. era la mine in pat si citea ceva, m-am apropiat de el si am vazut ca citeste “Tainele orientului” de Karl May.
-E frumoasa cartea,a spus el.Imi plac cartile lui Karl May.
-Si mie,i-am raspuns si am zambit.
M-a sarutat scurt si m-am bagat in pat langa el, m-a luat in brate si am adormit.
Cand am deschis ochii eram in fata unui castel.
-Buna Andreea!mi-a spus Rossy.
-Buna Rossy!am raspuns.
-Pregatita de antrenamente?
-De fapt azi voiam sa fac altceva,am spus eu uitandu-ma la picioare.
-Ce?
-Pai am niste intrebari,am spus.
-Ok. Sa auzim!a spus zambind.
-Bine.
Am inspirit si expirat de vreo doua ori, calmandu-ma.
-Exista o vioara care poate aduce spiritele in lumea celor vii?am intrebat.
-De unde……
-Am vazut aseara, am vanit la tine la cimitir sa-ti aduc flori si era o fata care canta la vioara.
-Aha. Da exista , dar numai o singura persoana o are.
-Din ce e facuta aceasta vioara?
A oftat si s-a uitat la mine cu tristete.
-Vioara e facuta din sangele celor mai puternici vrajitori, lemn din copacul iaului, iar corzile sunt fire de par, desigur parul fiind al diavolului.
-Oau! Si de ce a fost creata aceasta vioara?am intrebat.
-Asta nu-ti pot spune, vei afla la momentul potrivit.
-Bine. Cine e aleasa si de ce a zis de semiluna de pe umarul stang?
-Nici asta nu-ti pot spune.
-Dar ce-mi poti spune?am intrebat.
-Doar ca o sa aflii totul la momentul potrivit si ca sa te feresti de acea persoana,a spus ea.
-Bine.
Atat am mai spus inainte ca totul sa dispara si sa fiu aruncata intr-un abis.
M-am trezit intr-o camera total necunoscuta mie, defapt nici cine eram nu stiu.
-Buna dimineata domnisoara Ayanna!a spus o femeie.
-Aaaa, ma scuzati dar nu e nici o Ayanna aici!am spus eu uitandu-ma in camera. Era o camera medievala superba, aproape totul era din lemn, parca era o camera de printesa.
Femeia a ras gingas si a spus:
-Tu esti Ayanna, scumpo!
-Si tu cine esti?
-Matusa ta, toti imi zis Black Angel,a spus ea. Din pacate toata familia noastra a murit, tu ramanand in grija mea, doar nu puteam sa te las in lumea umana,a spus ea.
-Lumea umana?
-Da, esti in taramul nemuritorilor. Nu-ti aduci aminte nimic?
-Nu,am spus
-Oh doamne! Cum se poate?a spus ea uimita. O sa te ajut sa-ti recuperezi memoria!
-Da? Multumesc mult matusica,am spus si am pupat-o.
-Pentru inceput cred ca ai vrea sa stii ceva despre familia ta si despre locuri,a spus ea zambind.
-Da, daca nu e prea mare deranjul.
-Sigur ca nu prostuto! Deci pentru inceput pe tine te cheama Angel Ayanna. Ai 18 ani si esti diferita de toti, aceasta diferenta consta in faptul ca tu esti om,iar ceilalti vampiri. Ai puteri extraordinare si te antrenezi in fiecare zii. Inveti la domicilu si nu ai voie sa parasesti lumea noastra sub nici o forma. Faci parte dintr-o familie regala, mai exact adevaratii conducatoro ai lumii vampirilor. Toata familia noastra este moarta, datorita nenorocitelor de vrajitoare si varcolaci. Doar noi trei am mai ramas, adica eu, tu si fratele tau. Imprejurimile le vei vedea imediat ce vei termina lectiile si antrenamentele. O da si la 5:00 o sa vina Kitty la tine. Kitty este un gemotoc de blana alb,asa cum ii zici tu, cu ochii gri. Si inca ceva faci antrenamente de pe acum si mai ai obiceiul sa bei sange uman ca sa te obisnuiesti cand vei devenii vampir. Cam asta ar fii tot ce trebuie sa stii. Acum imbracate si treci la invatat. Apropo profesorilor le place sa te imbraci elegant, iar la antrenamente sport. Servitoarea iti va aduce hainele si telefoanele. Sa ai o zi placuta draga mea,mi-a spus matusica si a plecat.
M-am dat jos din pat si m-am dus sa fac baie. Baia era toata numai din cristal, totul era ca un vis, dar totusi simteam ca ceva din mine lipseste. In fine mi se pare doar. Dupa baia relaxanta, dar totusi nu mi-a placut mirosul spumii de baie si nici gelul de dus, era de ciocolata si din putinul pe care mi-l amintesc mie imi plac ciresele, asa ca trebuie sa ies in oras si sa-mi cumpar cu cirese. Am iesit decat cu un prosop pe mine si am gasit pe pat niste haine, sincer aveai impresia ca lucrez la un birou nu ca ma duc la ore. Aveam o fusta cu talie inalta neagra, o camasa alba si un sacou negru(frate ce profesori idioti), ca accesorii un ceas stil bratara si niste cercei cu pietricele, am uitat sa spun ca erau si niste botine negre, un telefon blackberry negru si o geanta tot neagra(LoL astia ma trimit la inmormantare! Help MEEE!!!), am iesit din camera si in fata ma astepta un baiat destul de dragalas. Mi-a zambit trist.
-Buna Ayanna!a spus el. Nu credeam ca o sa mai vii azi asa cum nu cred ca stii cine sunt, dar eu sunt fratele tau. Avem aproape acelasi nume pe tine te cheama Ayanna si pe mine Ayann,a spus el intr-un zambet. Mergem la ore?
-Aaaa….sigur,am spus.
Am mers pe coridorul lung si am coborat vreo doua etanje. Am intrat intr-o biblioteca superba, Acolo ne astepta o fata blonda cu un zambet infiorator.
-Buna Ayann si Ayanna! Pregatiti de ore?
-Aaaaaa…..da,am spus.
Doua ore infernale le-am pretecut cu acea profa, apoi am plecat ca sa ma schimb si sa fac un dus. Dupa dus mi-am luat un trening negru si o bluza grii, o pereche de adidasi negri cu rosu si mi-am strans parul intr-o coada de cal. Am iesit afara si Ayann ma astepta cu acelasi zambet, doar ca acum nu mai era trist.
-Unde mergem?l-am intrebat.
-In gradina,mi-a raspuns el.
Am iesit afara si am ramas masca, era o gradina superba.
-Dar nu avem loc sa ne antrenam,am spus.
-Pai asta nu e toata gradina, mergem in mica padurice.
Am traversat toata gradina si am intrat intr-o padurice superba. Ayann mi-a promis ca dupa antrenament mergem sa vedem orasul. Alte doua ore infernale au trecut, numai de cazaturi am avut parte, iar ei bine, Ayann radea pe infundate de mine. Eu ma multumeam sa ma stramb la el si acesta cadea pe jos de ras.
-Acum dupa ce-ti faci dus si te schmbi mergem in oras, ok?
-Ok!am spus sarind in sus de fericire. Te iubesc fratioare!am spus si i-am sarit la gat astfel cazand amandoi.
Am mers amandoi spre castel si eu m-am dus in camera mea.
Ajunsesem pe un hol necunoscut.
-Hello!am spus, ecoul auzindumi-se. E cineva?nimic. Ma ajuta si pe mine cineva sa-mi gasesc camera?tot nimic. Firati voi sa fiti ca atunci cand are omul nevoie de voi , nu va gaseste.
-Te pot ajuta cu ceva Ayanna?m-a intrebat o fata cu parul roscat,am sarit ca arsa
-Pai stiii, m-am ratacit si nu stiu unde imi este camera,am spus.
-E chiar in spatele tau.
M-am intors sa ma uit si am intrat in acea camera, era chiar camera mea.
-Mersi…..
-Michaela,a spus ea.
-Mersi mult Michaela!
-Cu placere! In 20 de minute Ayann o sa vina sa te ia!
M-a anuntat fata si a iesit din camera.
M-am dus la sifonier, care era de forma, inauntrul lui fiind o camera plina de haine.
-Doamne cu ce-am gresit sa ma trimiti in acest iad, numit de shopphaolice rai?am spus eu.
Dupa lungi cautari mi-am luat o pereche de blugi cu niste chestii pe ei, o bluza cu maneca scurta albastra, niste adidasi tot albastrii, un colier cu o pisica si cercei cu un soarece din desene animate. Mi-am luat un iphone care se asorta cu tinuta si m-am dus la dus.
Dupa ce am terminat cu toate am iesit din baie si in camera, pe pat, se afla Ayann,care se uita pe fereastra. Era imbracat intr-o pereche de blugi, un hanorac albastru, avea o un lantic(cred) si un inel destul de dragut si niste adidasi superbi, erau grii.
Am facut liniste si i-am sarit in spate. S-a ridicat brusc si s-a impiedicat cazand peste mine,ne uitam unul la altu ca prostii. Am inceput sa radem.
-Te-am speriat!am spus.
-Ba nu, m-am prefacut!
-Ba da!
-Ba nu
Si asa am continuat o vreme pana am hotarat sa iesim in ora.
Ma uitam uimita la tot. Orasul era antic, inconjurat de o padure, in padure erau o gramada de izvoare.  Ne-am plimbat toata ziua, am ajuns acasa tarziu si am urcat in dormitor, de data asta nu m-am mai pierdut. Am facut inca un dus(pentru a nu stiu cata oara) si m-am bagat la culcare.

2 comentarii: