luni, 1 martie 2010

Capitolul 10: Floricele si moment interupt de cei doi




Off! Cat ma enerveaza J.J. de cand cu Criss. Nici acum nu pot sa-mi dau seama cum a putut sa ma pacaleasca cu paza lui. Parca puteam sa citesc oamenii, sau asa tineam eu mine. Deh la ce viata am in ultimul timp nici nu ma astept la altceva.
Am iesit de la dus cu un prosop in jurul meu si atat. J.J. ca in fiecare seara era in camera mea, “Poate am scapat pana la urma de paza!” m-am gandit eu. “Nici o sansa stii doar cum e!”mi-a spus o voce, deci e clar ca mai am putin si ajung pe partea stanga(adica inebunesc). Chiar nu pot sa-mi dau seama de ce imi pune paza, daca el e aproape toata ziua cu mine. M-am dus la sifonier si mi-am luat pijamaua mea preferata,era albastra si m-am intors in baie ca sa ma schimb.
Dintr-o data am auzit o cazatura, cred ca era copacul din fata geamului camerei mele. Am iesit grabita din baie uitand ca aveam doar sutienul si pantalonii de pajama pe mine.
Am intrat in camera grabita.
-Ce sa intamplat?am intrebat
-Aaaaa….a spus J.J..
A venit la mine si a inceput sa ma sarute salbatic. Mi-am inlcolacit picioarele in jurul taliei lui raspunzandui la sarut.
J.J. ma trantit in pat , eu fiind deasupra lui, incepand sa ma sarute pe gat, pana a ajuns la sutien. A inceput sa-l deschida dureros de incet.
I-am dat bluza jos si ma chinuiam sa-i deschid nasturele de la blugi.
Cand insfarsit am reusit s-a auzit un ciocanit in geam. M-am uitat , doar ca sa vad un Nicolas cum intra in camera mea cu un zambet pana la urechi si se uita la sutienul meu desfacut. J.J. a marait si eu m-am inrosit, imediat tragand un cearceaf deasupra mea. Nicolas si-a scos o punga de floricele  si a spus:
-Ignorati-ma copii! Faceti-va ca eu nu sunt aici!
-Nicolas iesi afara!a spus J.J. nervos.
-Nu e vina mea ca faceti prostioare! Si apropos J.J. nu stiam ca te dai la minore!a spus el incepand sa rada.
-Nicolas suntem intr-o camera!a  tipat el la Nicolas.
-Stii!a spus eu, deja la a V-a noanta de rosu , sperand ca J.J. sa fie de accord cu mine si sa continuam ce am inceput. Asta seara poti sa pleci, sunt sigura ca J.J. nu se supara,am zis facand inca o noanta de rosu.
Telefonul meu a inceput sa sune,am raspuns fara sa ma uit.
-Alo?
-Hey! Sis sunt Angela! Mais is Alexe m-au dat afara din casa, asa ca sunt la tine la usa,deci miscati fundul si deschide!
A iesit cu cearceaful pe mine si am deschis usa.
-Oooo! Faceti nebunii!
-Buna Angela! Ce ma faci? Eu bine, tu?am spus ironica.
-Da, da detalii! Detalii foarte minore! Acum spune tot! Cum arata J.J. fara tricou pe el? Cum a fost?...
-Pai in primul rand n-am facut nimic, fiindca un anumit Nicolas a intrat si ne-a intrerupt si inca ceva, nu cred ca ii place ce aude,adica totusi e la mine in camera.
-Oooo! Perfect! O sa facem o petrecere! Pe cupluri!
Mi-am dat ochii peste cap, tipic Angela. Am urcat sus unde i-am gasit pe J.J. si Nicolas batandu-se(desigur ca in joaca).
-Hoo! Baietii avem vizitatori!am spus si m-am dat din usa, ca baietii s-o vada pe Angela.
-Baby!a spus Nicolas. Ce e cu tine aici?
-Pai Alexe si Mais m-au dat afara din casa. Aveau nevoie de intimidate!a spus razand.
Toti am izbucnit in ras.
-Ce ziceti sa ne uitam la un film?am intrebat. Fetele aleg unu si baietii altul.
-Mie imi convine,dar sa nu aiba legatura cu shopping!a spus Nicolas.
-Stiu!am spus eu si Angela in acelasi timp. “A walk to remember”
-Si noi alegem “Orphan”!au spus ei.
-Ok,am spus eu.
Prima data ne-am uitat la “A walk to remember”. Pe toata durata filmului eu si Angela am plans, saraca camasa a lui J.J.,am udat-o, cred ca era leoarca.
Cand s-a terminat filmul,a urmat “Orphan”.
-Stati putin ca ma duc dupa floricele si suc.
-Floricele si suc?m-au intrebat baietii radicand din sparancene.
-Da, hai lasa ca faceti si voi exceptie,am spus.
-Asa-i!a spus Angela. Cateva floricele nu va omoara.
Am iesit din camera si m-am dus la bucatarie. In timp ce se faceau floricelele la microunde, mi-am amintit ca lui tata i-a trebuit niste sange de animal mai demult, ce era ciudat era ca tata il pusese in niste sticle de 0,5 l. Am cautat in congelator si l-am gasit, erau 4 sticle. Am luat 2 de sange si 2 de suc. Floricelele se facusera , le-am pus in 2 castroane si m-am intors in sufragerie.
I-am dat lui Angela o sticla de cola si baietilor sticlele de sange. Se uitau la mine ciudat,ei credeau ca in sticle e suc. Ma mir ca nu si-au dat seama,am chicotit.
-Nu va musca!am spus razand.
-Eu nu beau asta!a spus Nicolas.
-Nici eu!a zis J.J..
-J.J…..am spus facand o fata de catelus plouat si lasand buza(la parinti si restul mergea).
-Offf!a spus el. Bine!
A desfacut sticla, de parca ar fi fost otrava in sticla. A luat prima inghititura si s-a uitat la mine ca la felul 25.
-Asta nu e suc!a spus el.
-Stiu! Doar eu si Angela avem suc,voi aveti sange de animal,i-a trebuit lui tata mai demult si le-a si pus in sticla,am spus chicotind.
Sincer tata mereu a fost mai ciudat, nu intelegeam de ce,uneori credeam ca nu e om, iar mama ei bine, ea era si mai ciudata,am gasit-o odata facand vraji,ea nu stie si nici nu vreau sa stie. Stiam de mica ca facea vraji de protectie, am gasit odata o carte de vraji si m-am uitat unde era semnul de carte si am gasit mai multe vraji. De asemenea am gasit in carte ceva scris intr-o limba veche, desi nu invatasem aceasi limba,am inteles. Scria
“Cand copilu se va naste, pe un umar semiluna va exista
  Ea este aleasa si de blestem ne va scapa
  O sa semene cu cineva drag noua,dar e mai puternica
  Semnele lunii o vor influenta
  Luna Noua o va influenta, Luna Plina o va transforma
  Primul Patrat o va ajutat, iar Ultimul Patrat o va proteja”
N-am inteles niciodata la ce se referea profetia. Totusi semnul acela, semiluna, era pe umrul meu stang. Iar de cand m-am nascut am simtit ca am o legatura cu luna. Parinti mi-au spus ca atunci cand m-am nascut era luna plina.
-A fost interesant filmu,a spus Angela.
M-am uitat concentrata la televizor si am observat ca filmul se terminase.
-Da, a fost dragut,am mintit eu.
De fapt nici nu fusesem atenta la el.
-Andreea hai sa ne uitam la niste poze, sigur baietii ar vrea sa vada cat de dragalasa erai tu cand erai mica.
-Nu, lasa sigur nu vor!
-Ba da!au spus ei.
-Tradatorilor!am spus.
Ei au inceput sa rada. Am urcat in camera si am luat cutia cu albumele foto. Am coborat jos si ne-am asezat toti pe podea.
Prima poza pe care am scos-o a fost in ziua cand ne-am cunoscut
 *****Flash back*****
  Am iesit cu bunica in parc ca sa ma joc la groapa cu nisip.
-Buna!mi-a spus o fetita cu parul ondulat. Eu sult Aghela!a spus ea.
-Buna! Eu sut Aneea,i-am raspuns.
-Buna! Eu sunt Mais,mi-a spus fata cu parul roscat.Putem sa ne jucam si noi cu tine?
-Sigul!am spus vesela ca mi-am facut prieteni noi.
Toata ziua ne-am jucat si cand a trebuit sa plecam am vorbit sa ne intalnim si a doua zi la 3.
*****End of Flash back*****
-Dar asta?m-a intrebat Nicolas,artand o poza cu noi trei in fata unui copac.
-Asta e din clasa a V-a, aici e facuta in padure, exact dupa terminarea anului scolar,am spus
-Si ce e cu A.A.M.?a intrebat J.J.
-Angela, Andreea si Mais,a spus Angela.
-Si asta cand e facuta?ne-au intrebat amandoi.
Era o poza cu noi trei imbracat in rochii, eu aveam o rochie galbena, Mais violet si Angela roz.
-Asta e de la banchet,am spus.
-Andreea asta nu e de la nunta verisorului tau Mike?m-a intrebat Angela.
-Da.
Eu aveam o rochie albastra, Angela roz si Mais visinie.
A mai trecut o ora si pana la urma ne-am hotarat sa ne bagam la culcurare, fiind foarte tarziu,iar maine aveam scoala.


2 comentarii:

  1. hooopa :> lucrurile avanseaza :))
    imi place :X:X:X:X
    ma intreb de ce tatal ei avea sange de animal in frigider? :-? si mama ei de ce facea vraji? si chestia cu semiluna :-? prea multe mistere fat-o :))) si asta cere un alt capitol so...ce mai astepti punete pe srcis :)) :*
    pwpiki :*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. poate in urmatorul capitol o sa aflii mai multe;))

    RăspundețiȘtergere