luni, 15 martie 2010

Poze capitolul 13

Deci rochiile pe care le-au purtat fetele in incoronare suntin ordinea urmatoare: Andreea(Ayanna), Black Angel, Loren, Michaela si Ayann. O da! Cred ca am uitat sa zic in poveste, ca atunci cand a intrat in sala tronului Andreea si-a dat capa jos. Cred ca v-ati dat seama, dar ma intrebat cineva si ca sa fiu sigura v-am spus:)















































Acum rochiile pe care le-au purtat pentru "farsa", care sunt in aceasi ordine, adica: Andreea, Black Angel, Loren si Michaela.
























































Acum, tinuta pe care apurtato Andreea(Ayanna) cand le astepta pe fete ca sa vina din padure:)















PS: URMATORUL CAPITOL CAND VETI COMENTA :)
     Kisses vaniLLA

2 comentarii:

  1. imi place rochia verde:X:X:X
    ii superba:X

    RăspundețiȘtergere
  2. comentez eu pentru toti daca stiu ca postezi mai repede:D:D
    apropo am postat capitolul 8
    http://ironiasortii.wordpress.com/capitolul-8-asta-a-durut/

    RăspundețiȘtergere