luni, 8 martie 2010

Capitolul 12: Disparitia


J.J. POV.

Stateam cu ea in brate si dintr-o data a disparut. Cum a putut sa dispara?e a nustiu cata oara cand ma intreb. Am cautat-o prin toata casa si m-am hotarat sa-i sun parintii ei si pe Mais.
-Alo! Mais!am spus cu vocea sparta.
-Ce s-a intamplat J.J.?m-a intrebat ea surprinsa.
-Andreea a disparut!Am spus. Era la mine in brate si dintr-o data n-a mai fost!Am soptit cu durere.
-Cum sa dispara?m-a intrebat ea sceptica.
-Daca stiam nu te mai sunam!am spus nervos. Ma ajutati s-o gasesc?am intrebat
-Normal, ce intrebare,a spus ea. Venimi in 5 minute la Andreea acasa, sa fii in sufragerie.
-Am inteles. Ii suni tu pe parintii lui Andreea sau eu?
-Ii sun eu!
Am asteptat 5 minute si erau toti in sufragerie.
-Unde e lipitoare?a tipat tatal lui Andreea.
-Max! Sunt sigura ca el n-are nimic de-a face cu disparitia ei,a spus Ana trista. Trebuia sa n-o lasam singura!
-Daca e alta lipitoare, atunci n-o sa fie bine,a spus Max.
-Cine sunt lipitorile?am intrebat.
-De parca n-ai stii, tu esti o lipitoare, voi vampirii. In fine Fritz, Clair si Mais se exclud. Stiam ca nu trebuia s-o las sa fie cu tine!
-Mai bine am cauta-o, cu fiecare minut ce trece mirosul ei poate disparea!a spus Mais.
Toti am plecat s-o cautam, dar n-am gasit-o. Telefonul mi-a sunat, era Fritz.
-Te rog Fritz spune-mi ca ati gasit-o!am spus indurerat.
-Imi pare rau J.J. dar nici unu n-a gasit-o. Vino la Andreea acasa, trebuie sa vorbim.
-E urgent?
-Da!mi-a spus el hotarat.
Am luat-o la fuga  spre casa lui Andreea.

Mays POV


Oare de ce m-o suna J.J., in fine am raspuns.
-Alo! Msis!mi-a spus el cu vocea sparta
-Ce s-a intamplat J.J.?l-am intrebat surprinsa de vocea lui.
-Andreea a disparut!. Era la mine in brate si dintr-o data n-a mai fost!a soptit cu durere.
-Cum sa dispara?am intrebat  sceptica.
-Daca stiam nu te mai sunam!a spus nervos. Ma ajutati s-o gasesc?
-Normal, ce intrebare,a am spus  “E prietena mea cea mai buna, cum sa nu te ajut?”m-am intrebat mirata. Venimi in 5 min la Andreea acasa, sa fii in sufragerie.
-Am inteles. Ii suni tu pe parintii lui Andreea sau eu?
-Ii sun eu.
M-am dus imediat in clasa, aveam ora cu Angela si Nicolas.
-Doamna profesoara ma scuzati, dar puteti sa ne ivoiti pe mine, Nicolas si Angela, tocmai ne-au sunat parintii si au spus ca trebuie sa mergem la spital urgent!am spus printr-o rasuflare.
-Desigur!a spus profesoara.
Ne-am luat lucrurile si am plecat, l-am sunat pe Alexe si i-am zis sa se invoiasca si in 2 minute a fost la masina.
-Angela tu conduci!i-am spus. Fara intrebari trebuie sa fim la Andreea acasa urgent, cand le explic parintilor lui Andreea o sa intelegeti si voi.
Toti au dat din cap si eu mi-am scos telefonul ca sa-i sun pe Fritz si Clair, apoi pe Ana si Max
-Alo Fritz, Andreea a disparut, nu stiu cum, m-a sunat J.J. si era disperat, sa fiti la Andreea in 5 minute. Va rog!am spus.
-Bine!a spus el.
Acum ii sunam pe parintii lui Andreea, urmeaza partea cea grea.
-Alo! Buna Ana!
-Buna Mais!mi-a raspuns ea dulce. S-a intamplat ceva?m-a intrebat ea.
-Din pacate da,am spus eu trista. Andreea a disparut, era la J.J. in brate si apoi n-a mai fost,am spus accentuind fiecare cuvant. Va rog sa veniti la voi, unde ne asteapta J.J..
-Imediat draga mea. Ma duc sa-l i-au si pe Max. Multumesc!a spus ea si a inchis.
Am ajuns la Andreea acasa in 5 minute,odata cu parintii ei.


Angela POV

Sora mea a iesit din clasa, cu o privire intrebatoare, oare ce s-o fi intamplat? Dupa scurt timp Mais a intrat cu o fata de mormant.
-Doamna profesoara ma scuzati, dar puteti sa ne ivoiti pe mine, Nicolas si Angela, tocmai ne-au sunat parintii si au spus ca trebuie sa mergem la spital urgent!a spus intr-o rasuflare.
-Desigur!a spus profesoara
Mintea, nu se prea pricepe sa ma minta. Dupa fata pe care o avea era ceva grav... Mi-a strans lucrurile si am plecat.
-Angela tu conduci!a spus. Fara intrebari trebuie sa fim la Andreea acasa urgent, cand le explic parintilor lui Andreea o sa intelegeti si voi.
Toti am dat din cap. Era grav, stiam asta. Dar oare ce s-o fi intamplat, dupa fata pe care o avea era clar ca nu inseamna nimic bun.
-Alo Fritz, Andreea a disparut, nu stiu cum, m-a sunat J.J. si era disperat, sa fiti la Andreea in 5 minute. Va rog!a spus.
Cum sa dispara, doamne chiar era grav! Sper sa fie bine!
-Alo! Buna Ana!......Din pacate da,a spus ea trista. Andreea a disparut, era la J.J. in brate si apoi n-a mai fost,a spus accentuind fiecare cuvant. Va rog sa veniti la voi, unde ne asteapta J.J..
Am ajuns la Andreea acasa in 5 minute. Toti eram ingrijorati. Imediat ce am iesit din masina au sosit si parintii lui Andreea. Doamne erau distrusi, Max tremura din toate incheieturile si Ana plangea.


Ana POV

Eram la birou si ma plictiseam, dintr-o data mi-a sunat telefonul, m-am uitat si era Mais. Am raspuns.
-Alo! Buna Ana!
-Buna Mais! S-a intamplat ceva?am intrebat, ingrijorandu-ma tonul ei.
-Din pacate da,a spus trista. Andreea a disparut, era la J.J. in brate si apoi n-a mai fost,a spus accentuind fiecare cuvant. Va rog sa veniti la voi, unde ne asteapta J.J.!
Am simtit ca-mi pica cerul in cap. Sunt sigura ca au fost vampirii. Nu-mi vine sa cred ca nu mi-am dat seama, de ce urma sa se intample.
-Imediat draga mea. Ma duc sa-l i-au si pe Max. Multumesc!am spus si am inchis.
Am fugit pana la spital, avand in vedere ca sectia de politie era aproape de spital. Am intrat ca un uragan si m-am dus pana la o domnisoara.
-Buna ziua il caut pe Maximilian Turcu!am spus repede.
-Buna ziua!mi-a raspuns ea. Domnul doctor Turcu este la dansu in birou.
-Multumesc!am spus si am plecat.
M-am apropiat de birou si am izbit usa, Max sarind din scaun, daca nu era acest moment acum as fi ras la cat de amuzant era.
-Max, Andreea a disparut! Cred ca au fost buretii!am spus
-Ii omor!a strigat el. Hai acasa. Unde sunt lipitorile alea nenorocite?
-J.J. si ceilalti vin la noi.
-Atunci ce mai stam. Sa mergem! a spus
Am urcat in masina si am bagat acceleratia. Trebuia sa vorbesc cu Alison (spiritual pazitor al lui Andreea) si sa fac vraja de cautare.
Am ajuns acasa odata cu ceilalti. Intrand inauntru J.J. ne astepta, era distrus saracul copil stiu cat de mult o iubeste.
-Unde e lipitoare?a tipat Max, mai avea putin si se transforma.
-Max! Sunt sigura ca el n-are nimic de-a face cu disparitia ei,am spus trista. Trebuia sa n-o lasam singura!
-Daca e alta lipitoare, atunci n-o sa fie bine,a spus Max.
-Cine sunt lipitorile?a intrebat J.J.
-De parca n-ai stii, tu esti o lipitoare, voi vampirii. In fine Fritz, Clair si Mais se exclud. Stiam ca nu trebuia s-o las sa fie cu tine!
-Mai bine am cauta-o, cu fiecare minut ce trece mirosul ei poate disparea!a spus Mais.
Toti au plecat s-o caute. Am urcat sus la mine in camera si am intrat in camera pentru vraji.
Am coborat scarile,acolo era Spiriitul pazitor al lui Andreea si al meu jucand carti. Fiind o familie de vrajitoare aveam un spirit pazitor fiecare.
-Ce moment v-ati ales si voi!am spus nervoasa.
-Ce sa intamplat?
-Pai Alison, ce esti tu?
-Spiritul pazitor al lui Andreea!
-Exact! Si de ce n-ai avut grija de ea? Daca n-ai aflat a fost rapita!
-Pai n-am avut grija de ea fiindca tu mi-ai interzis, ca sa nu afle de secret, bluestem si profetie!aproape a urlat.
-Nu conteaza! N-avem timp, trebuie s-o gasim!
-Si ce propui?
-Pai Ashley ma gandeam la o vraja!
-Aduc cartea!
-Si eu ingredientele!
-Ce ingrediente Alison? Nici nu stii ce vraja alegem!
-Ba da! Vraja cu stea, adica cea de gasire in cazul in care este in viata!
-Stii ca nu e proasta!
-Foarte amuzant Ana!
Spiritele au plecat si eu m-am apucat sa fac steaua si sa caut talismanul. Tailsamul era o bratara veche din metalul sfant, cu patru semulune, acand in ele o stea. Dup ace am terminat ne-am apucat de vraja.
-Aatane-o pe cea cautataam spus eu.
-Aratane-o pe Turcu Andreea!a spus Ashley
-Aratami copilul pe care-l pazesc!a spus Alison
Sa va explic, pentru aceasta vraja e nevoie de spiritual pazitor al celui cautat.
Am aflat ca traieste, desii era pusa o vraja si nu puteam afla unde e.
-Ce groaznic! Mi-am pierdut fiica!am spus si am inceput s aplang.
-Ana, iubito vino jos!a spus Max.
Am folosit o vraja portal si am ajuns imediat.
-Gata! Trebuie sa facem o intrunire si s avorbim despre tot.
-Tot?m-a intrebat Max.
-Tot!am spus hotarata.
Am inceput sa vorbim sis a le povestesc tot,le-am spus ca Andreea traieste sin e-am hotarat san e luam viata vesnica pana o vom gasii.
Max si cu mine ne vom folosii puterile astfel incat sa traim vesnic.
__________________________________________________________________

Fiindca azi este 8 martie as vrea sa urez la toala fetele la multi ani si acest capitol este cadoul de la mine pentru voi:) Sper sa va placa si sa comentati!
  Kisses vaniLLa

4 comentarii:

  1. super ai imaginatie foarte buna

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum am descoperit si eu Blogul tau
    Chiar imi palce povestea :D
    e absolut GENIALA :D

    RăspundețiȘtergere
  3. ceee disparuta? :O:O:O mai nene ce intorsatura de situatie :-?
    vreaau cap urm mai repede :X:X:X
    doar stii ca imi place X:X:X
    pwpiki :*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. well am reusit sa-ti citesc toate capitolele
    imi place foarte mult:X
    keep up the good work:>:>

    RăspundețiȘtergere