duminică, 14 martie 2010

Capitolul 13 : Farse si discutii

Andreea Pov (Sa va amintesc in caz ca ati uitat ca Ayanna este Andreea)

M-am trezit fericita, fiindca azi fac 19 ani si comform intelegerii cu B(Black Angel), azi Ayann ma tranforma in vampir, astfel preiau datoriile familiei,dar odata cu transformarea voi purta si pandativul care ma va ajuta sa-mi  pastrez umanitatea, cel putin o parte din ea. Adica nu voi mai imbratanii, dar inima imi va bate in continuare.
-Buna dimineata somnoroaso! La multi multi ani!mi-a spus Loren venind sa ma pupe.
-Neatza!am spus cu zambetul pana la urechi.
-Pregatita de petrecere? Si apropo! Multi multi ani inainte!mi-a spus si Ayann.
-Si eu sunt ultima?!s-a pans Michaela. Nu conteaza! De acuma-n colo sa ai multi ani ciufuliti!a spus scotand limba la Ayann si Loren.
-La multi ani scumpo!mi-a spus si B.
-Multumes la toti!am spus si i-am imbratisat.
-Deci ca sa fiu clara!a spus B serioasa, dar eu stiam ca de abia se abtinea sa nu zambeasca. Nimeni nu are voie sa te vada in rochie, decat atunci cand vei ajunge in sala tronului!. Sa vezi ce rochie superba ai!a continuat batand din palme.
-Eu o s-o vad primu! Ca doar e sis a mea!toti am ras.
-Pai Ayann normal ca tu o vezi primul, doar tu o aduci!
-Exact B!a spus el.
-Matusica dupa ceremonie trebuie sa vorbim!am spus zambind dulce.
-Doar noi doua?
-Nu! O sa mai fie Ayann, Loren si Michaela!am spus zambind.
-Hey! Dece eu sunt ultima? Stiam eu ca-i iubesti mai mult pe ei decat pe mine!a spus Michaela incercand sa faca pe suparata.
-Nu-i adevarat! Va iubesc pe toti la fel de mult!am spus lund-o in brate.
-OK!a zis zambind strengareste.
-Si pe noi, nu?au intrebat ceilalti.
-Si pe voi ce?am spus serioasa.
-Nu ne iei in brate?au continuat.
-Normal ca da!am spus si i-am imratisat.
-Deci Andreea dute sa faci dus, cand o sa iesi o sa gasestii hainele pe pat, iar Ayann o sa vina sa te ia. Ok?a spus B.
-Bine!am spus toti.
-Vai ce copiii ascultatori am! Acum fiecare in camera lui  la aranjat!
Toti au iesit si eu m-am dus sa-mi fac dus. Imediat ce am simtit aroma de cirese, totul a devenit perfect!
Am iesit afara, m-am infasurat intr-un prosop si pe pat era o rochie albastra cu desene argintii,lunga pana in pamant, fara bretele, absolut superba. O pereche de pantofi cu toc inalti, tot albastrii si o capa neagra. M-am imracat si ca accesorii aveam un colier, o pereche de cercei cu pietricele si un inel in forma de fundita.
Cand am iesit din camera am dat peste un Ayann la 4 ace,purta un costum alb superb.
-Esti gata domnita?
-Desigur sir!
M-a dondus pana in sala tronului, apoi mi-a dat drumul la mana. B. avea o rochie neagra, cu cercei, colier si inel de culoarea neagra cu forma de treandafir, Michaela avea o rochie verde, iar Loren roz.
-Ne-am adunat azi aici  pentru a o incorona pe viitoarea noastra regina Ayanna Angel. Ayanna promiti sa-ti slujesti poporul si sa-ti dai viata pentru acesta?
-Promit,am spus.
Cam asta a fost tot ce-am zis,dupa care B m-a incoronat.  Acum urma partea mult asteptat, transformarea mea.
Ayann s-a apropiat incet de mine, zambind mandru.
-Gata surioara?
-Gata.
Mi-a dat parul pe spate si m-a muscat,imediat simtind cum tot corpul imi i-a foc. Era ingrozitor, vroiam sa tip, dar nu puteam, daca tipam insemna ca eram  slaba, lucru pe care nimeni nu-l vroiam sa-l stie nimeni, avand in vedere ca ei n-au tipat cand au fost transformati.
Am deschis ochii, toti erauin jurul meu zambind.
-Te-ai trezit printesa?m-a intrebat Loren zambind.
-Da, cel putin asa cred!
Toti au ras, nu intelegeam ce era asa de amuzant, dar am ras si eu.
Acum visul meu devenise realitate. Eram un vampir. De maine incep sa port pandantivul, timp de zece ani, apoi o sa pot sa-l dau jos, dar va mai trebui sa-l port.
-Deci Ayann va trebui sa te duci la baieti, pentru ca avem ceva de facut ca intre fete,a spus B.
-Ok! Stati sa ma duc sa ma imbrac ca o fata si o sa facem ceva ca intre fete,a spus el.
-Ayann!
-Da B?
-Iesi!
-Bine, bine! Nu trebuie sa tipi! Stii mai avem nevoie de geamuri! aspus el.
B. a luat o perna dupa pat si a aruncat cu ea dupa Ayann, acesta a tipat si a iesit pe usa.
-Deci ce avem de facut?
-Pai Ayanna, tu nu mai stii, dar la noi cand se incoroneaza o regina, se spune o poveste. Desigur povestea e inventata pentru ai speria pe baieti, ca sa nu se razvrateasca impotriva conducatoarei lor, avand in vedere ca aici in Vampire City in totdeauna a domnit o fata. De aceea in seara asta ne imbracam in stilul gothic si ii speriem pe baieti.
Mm inceput sa rad cand am auzit, mi s-a parut o idee buna, fiind o farsa.
-Bine, dar eu il sperii pe Ayann. Ok?
-Ok!au spus ele.
Toate ne-am imbracat in stilul gothic, eu aveam o rochita neagra cu putin rosu, Loren tot rochita neagra, doar ca avea mai mult rosu. Michaela tot o rochita doar ca era cu mov si B. avea o rochie  albastra, fiind putin in stil Victorian. Toate aveam peruci.
Am iesit pe geam si am mers im padure, unde erau mai multe fete, imbracat aproape la fel ca noi.
-Deci voi luati orasul si eu, Ayanna, Michaela si Loren luam castelul! Ati inteles?a spus B.
-Da majestate!au spus toate.
Am inceput sa fugim spre castel tipand, eu abia ma abtineam sa nu rad. Am intrat in castel trantind usile si ne uitam infiorator la toti. Fiecare am luat-o intr-o parte fugarindu-i pe baieti. M-am luat dupa mirosul lui Ayann si am ajuns in camera lui, acesta juca carti cu alti vampiri. Cand m-au vazut toti au inceput sa tipe si sa sara pe geam. Doar Ayann a ramas si se uita cu o groza falsa la mine. M-am apropiat de el si acesta a inceput sa rada, intr-un minut toti baietii care erau cu el, au intrat in camera si au inceput sa vina spre mine, daca ma prindeau ma ardeam. Am inceput sa fug si ei erau in spatele meu.
-Aaaaaaaa!tipam. Retragerea, retragerea!am strigat cat ma tineau plamanii.
Innaintea me-a le-am vazut pe fete ce fugeau si ele si tipau. Pana la urma m-a oprit si am zis.
-Ma dau batuta! Ati castigat!
-Iti sta bine Ayanna imbracata astfel!a spus Ayann.
-Multumesc!am zis zambind. Dar de unde ai stiut ca sunt eu?
-Ehh! Intuitie masculina!a zis el razand.
-Ai tras cu urechea, nu?
-Da!
Amadoi am inceput sa radem.
-Deci unde sunt celelalte?
-Inca in padure, fug de baieti!a spus razand.
Am inceput sa rad si am intrat in castel. M-am dus sa ma schimb in ceva comfortabil, adica o pereche de blugi si un hanorac grii, niste adidasi sau ce-or fii negru cu alb si nelipsitii cercei.
Peste o jumatate de ora au venit si fetele, toate erau ciufulite. Am inceput sa rad impreuna cu Ayann.
-Ha ha ha! Hai sa radem! a spus si Loren.
-Ducetiva sa va schimbati si veniti la mine in camera sa vorbim!am spus.
Fetele au plecat sa se schimbe .B. a intrat zambind in camera mea.
-Deci ce s-a intamplat? Ce era asa de important?
-Pai stii Black Angel
, cum am 19 ani si sunt vampir, ne gandeam ca peste cativa ani sa mergem in lumea oamenilor.
-Cum adica sa mergem?a spus ea ridicand din spranceana.
-Adica eu, Ayann, Loren si Michaela,a spus Ayann. 
-Pff!a spus ea. Eram sigura ca o sa vina si ziua asta! Binde dar peste 20 de ani! Pana atunci o sa te antrenezi si o sa invatati o limba veche, ma gandeam la apasa(Nota autoar:una din limbile pe care le vorbeau indienii, citit cartile lui Karl Mey ca sa aflati cine erau apasii, desigur daca sunteti curiosi) .
-Bine! Multumin B.!am spus toti si am imbratisat-o.

Un comentariu:

  1. hey
    foarte fain capitolul:>:>
    sper sa postezi cat mai repede:D
    si scuze ca am comentat atat de tarziu acest capitol, dar cu temele abia am apucat sa mai intru pe net:D
    app am terminat capitolul 6:)) asa sa-mi fac putina publicitate:))

    RăspundețiȘtergere