luni, 22 februarie 2010

Capitolul 9: Fiica Amurgului si Copii Noptii

Hey pentru inceput as vrea sa-mi cer scuze fiindca e cam scrut dupa parerea mea,dar timpul ma preseaza si inspiratie nu prea sta mult, cred ca are treaba pe altundeva. Si la acest capitol am cam dat-o in povesti S.F. In fine o sa vedeti voi. Cititi si comentati:*:)
          XOX vaniLLa
__________________________________________________________________________________


Nu stiu cum am reusit,dar J.J. nu a fost cu mine. Ma intreb de ce n-a venit. In fine o fi avut el un motiv intemeiat. Am iesit afara fix la amurg.
O silueta se vedea dasand facand-mi semn ca s-o urmez. Fara sa ma gandesc m-am dus dupa ea. Cand am ajuns-o din urma am vazut un lucru adevarat magic. Ma simteam ca intr-o poveste cu zane.
Toti dansau,erau fete care odata cu dansul lor soarele apune,dar ciudat era faptul ca nu dansau pe pamant ,ci prin aer,fiecare avea o culoare aparte. Rosu,alb,roz,albastru si multe altele. Cea pe care am urmat-o avea culoarea alb,era imbracat intr-o rochie alba ca de printesa,iar in urma ei lasa culoarea alba. Totul era ca un vis. Cand soarele a apus si ele s-au oprit,disparand in mii si mii de luminite.
-Buna Andreea!mi-a spus o voce de fata.
M-am intors speriata.
-Buna!am raspuns si eu. Cine esti? Cine este fiica amurgului,de fapt ce este fiica amurgului?
-Eu sunt fata care a sarit azi pe tine,ma cheama Maria,dar prieteni imi spun Mary. Si sunt o fiica a amurgului,noi “ajutam” cum s-ar zice soarele sa apuna,ca dupaia copiii nopti sa-si faca treaba. Tu crezi ca soarele apune asa usor. Ar fi bine,dar nu e. Noi tinem echilibrul.
-Care noi?am intrebat eu.
-Pffff! Fiicele rasaritului,copiii zilei sau ai luminii,fii amurgului si cei mai rai dintre totii copiii nopti sau…..
-Ai intunericului,am continuat eu.
-Exact,a spus ea. Te-am chemat aici ca sa te avertizez,ai grija cu copiii noptii. Nu stim sigur,dar presupunem ca ei stiu de tine si de puterile tale. Rosalinda ne-a fost o buna prietena si o dusmana inversunata a lor. Noi o sa te protejam in fiecare noapte ca si pana acum. Dar tu trebuie sa nu-ti folosesti puterile numai in caz de urgenta,ai inteles?
-Dar nu am,adica sunt inactive.
-Aha,atunci e si mai grav,esti in mare pericol. J.J. vrei sa iesi? Stiu ca esti acolo de la inceput.
De undeva din intunerica s-a zarit un corp,era J.J.,cred ca era suparat pe mine. S-a apropiat usor de noi si m-a luat in brate apoi a vorbit cu Mari.
-Buna Mari. Ce crezi tu ca faci aici?
-Buna J.J.. Cum tu nu aveai de gand sa-i spui,i-am spus eu. Ca defapt era de datoria noastra s-o protejam, nu?
-Cum adica? J.J. tu stiai?
-Da,stiam. Dar nu-mi dadusem seama cu tu esti aleasa. Apoi mi-a spus copila asta. Nu-mi venea sa cred,dar mi-am dat seama ieri seara cand ai strigat ploaie.
-Si mie de ce nu mi-ai spus?l-am intrebat eu nervoasa.
-Pentru ca nu eram sigura. Mersi mult Mary ca mi-ai ingreunat situatia.
-Cu placere.
-Ce discutie frumoasa,pacat ca trebuie sa intrerup. Dar nu pot lasa amenintarea sa creasca,nu-i asa Emma?a intrebat cineva din umbra.
-Exacti Criss,amenintarea trebuie sa moara.
Si au ajuns langa noi doua fete.
-Stati sa ghicesc,am spus eu,copiii noptii,nu?
-Ai nimerit-o pustoaico. Copiii ai noptii aratati-va, a strigat oxigenata din fata mea
Intr-o secunda am fost inconjurati de niste siluete cu mantii albe.
-Eu sunt Criss,a spus oxigenata. Iar tu o sa mori,nu te pot lasa sa traiesti. Copiii ai noptii distrugetii!
-Da stapana,au spus toti in cor.
Se apropiau de noii,dar in acela timp Mari a strigat si J.J.
-Fiice ale amurgului va chem in ajutor!
Odata cu ficele amurgului au venit si prieteni nostri.Intr-o secunda eram inconjurata de toti cunoscuti,dar in acelasi timp de alti vampiri pe care nu-i stiam. Fiicele amurgului au aparut si ele purtand niste manitii visinii,care le acopereau rochiile fiiecare diferita la culoare.
-Nesabuitilor!a strigat Criss. O sa muriti toti pentru o odrasla. Fie cum vrei voi!
-Criss,a spus Fritz. Ce ai tu defapt cu Andreea? Ce ti-a facut tie fata asta?
-Nu te intereseaza pe tine,a marait ea. Fata asta,a spus aratand spre mine,trebuie sa moara indifferent ce spuneti voi. Iar voi daca nu plecati veti muri alaturi de ea. Deci ce alegeti?
-Luptam pana la moarte,au spus toti.
-Bine,ati ales,acum fiti gata de o moarte dureroasa.
Lupta a inceput,eu eram in mijloc,Mary si J.J. erau langa mine,luptand cu Criss si Emma. Cat imi doream sa-i pot ajuta,dar ce puteam sa face eu,eram un simplu om,cat mi-as fi dorit ca acele puteri sa se activeze. Ceva ma strafulgerat. Privirea mi s-a incetosat,am cazut jos pe iarba,tot ce am putut vedea erau acrcasi si sageata din mana mea. Cred ca am lesinat,dar totusi il auzeam pe J.J..
-Fritz! Ajuta-ma cum scap de venin,n-o pot lasa sa moara!
-Trebuie sa-i sugi veninul. Repede sangele ei incepe sa se amestece cu veninul,in mai putin de 2 minute va muri.
Am simtit dintii reci ca marmura ai lui J.J. pe gatul meu. Atunci am ramas inconstienta,pentru mine totul era in intuneric. Dar a aparut strabunica care m-a ajutat sa inving intunericul.
-Andreea daca nu lupti nu castigi,a spus ea.
Cand am deschis ochii eram in camera mea,putea totul sa fi fost un cosmar. M-au dat jos din pat si m-am dus la oglonda. Urma  dintilor de pe gatul meu,aratau exact contrariu. Ceva sclipea pe el. M-am uitat mai atent si am vazut o mica bucatica de la sageata care aproape m-a omorat.
-Dar stai sageata nu era in mana?
-Era si in gat,mi-a spus J.J.,indurerat. Imi pare rau ca ai trecut prin asta,chiar nu voiam sa patesti nimic. Trebuia sa-ti fi spus.
-Nu-i nimic,m-am dus la el si l–am sarutat,ca pana acum.
Dar ceva se schimbase,el sa dat in spate.
-Imi pare rau Andreea,dar odata ce am simtit gustul sangelui tau ceva mi-a facut. Caci nu mai pot rezista cum eram inainte. Chiar regret. Cred ca ar fi mai bine sa plec din viata ta odata pentru totdeauna.
A dat sa pleca,dar eu m-am agatat de el.
-Nu pleca,daca ma lasi singura eu o sa ma omor,viata mea fara tine e ca un desert. Tu esti ca aerul pentru mine,fara tine ce rost mai are sa traiesc……..
-Bine!a spus el. Dar promite-mi ca ma lasi sa-ti pun paza. Ok? Ca altfel plec.
-Nu-i corect,asta-i santaj. Dar bine,promit sa te las sa-mi pui paza.
-Perfect,deci pentru inceput m-ai bine te-ai duce la culcare ca maine ai ore. Hai hai in pat cu tine domnisoara.
-Bine. Offff ma simt ca un copil mic.
-Dar Andreea,tu esti mica si fragila. E pentru binele tau.
-Ok! Noapte buna si te iubesc!
-Noapte buna! Te ador sa nu uiti asta.
Am adormit,stiam ca nimic nu va mai fi la fel de acum in colo.

Un comentariu:

  1. extraordinar :X:X:X ideea ta e geniala :X:X:X
    Fice ale amurgului? copii ai nopti? :X:X perfect :X:X:X
    ador cum scrii sa nu uiti asta :*
    astept urm cap :X
    pwpiki:*:*:*:*:**:*

    RăspundețiȘtergere