joi, 4 februarie 2010

Capitolul 2: Iubire? Da de unde...

O noua zi,cat iubesc sa ma trezesc devreme si sa privesc rasaritul.
La capatul padurii unde stau Angela si Mais este un rau,care in fiecare dimineata sclipeste in lumina palida a soarelui,uneori ma gandesc ce norocoase sunt ele,dar ma mai gandesc ce greu le e cand se gandesc la parinti lor naturali, pe care nu au avut niciuna sansa sa ii cunoasca.
Angela si Mais s-au trezit,ma-m dus sa le pregatesc micul-dejun.
-Fetelor azi mergem la sesiunea de autografe!spuse Angela super fericita.
-De abia astept!zicea Mais nerabdatoare,in timp ce isi bea cafeaua cu lapte.
-Si ce ii zicem lui Johnson ca sa putem pleca?le-am intrebat eu.
-Tu strici tot chefu,la drept vorbind Andreea incearca si tu sa fi mai deschisa cand e vorba de chiul,se plangea Angela.
-Stiti foarte bine ca as chiuli si eu cu voi,dar nu vreu sa raman repetenta la engleza si daca afla mama ca iar am chiulit de la scoala,ma strange de gat!am spus eu in timp ce duceam mainile la gat.
Mais si Angela au inceput sa rada,uneori mai exageram si eu cand era vorba de mama.
Primele 4 ore au trecut repede pentru mine,dar pentru Angela si Mais au trecut foarte greu.
Cand a venit ora de engleza ne-am dus toate trei la doamna Johnson ca sa ne invoim.
-De ce trebuie sa plecati toate trei?ne-a intrebat doamna Johnson
-Pai doamna Johnson ,eu ma duc la medic deoarece ma doare foarte rau rotula,iar Angela impreuna cu Mais trebuie sa se duca la gara sa ii ia pe verisori lor .
-Pentru ce trebuie sa se duca amandoua? Nu poate sa se duca decat una?
-Pai doamna Johnson parintii lor au zis sa se duca amandoua, i-am spus eu pe cat de serioasa puteam a par.
-Si de ce vorbesti tu il locul lor? Ele nu pot vorbi?ma intreaba doamna Johnson foarte serioasa.
-Ba da, dar m-au rugat pe mine sa vorbesc in locul lor. Deci ne lasati?am intrebat eu facand fata de copil inocent.
-Bine,spuse doamna Johnson unpic nervoasa
-Multumim!am spus toate trei in cor.
Dupa ce am iesit din scoala si ne-am uract toate trei in masinile noastre. Am plecat spre magazinul de muzica unde avea sa vina trupa “The Angels”.
Angela si Mais fiind foarte nerbdatoare,eu nu prea sunt,este prima data pentru mine cand merg la o sesiune de autografe a trupei The Angels,desi am mai ascultat si eu muzica de-a lor,cel mai mult m-a placu “My heart beats for a vampire”
-Am ajuns!au spus amandoua in acelasi timp.
-Mda,cata lume e aici. Voi mergeti la rand in timp ce eu va astept in masina,am spus eu plictisita.
-Si ce ai de gand sa faci in tot acest timp?a spus Angela radicand o spranceana.
-O sa ascult melodiile lui Paramore.(adevarul e ca Paramore,Muse,Linkin Park, Evanescene si Cinema Bizarre,dar mai nou si Red imi exprima cel mai bine sentimentele)
-Nici pomeneala sa stai aici!a spus Mais putin nervoasa.
-Da si sa pierzi toata distractia!a continuat Angela.
-Daca nu vi cu noi, te luam pe sus!ma amenintat Mais
-Bine o sa vin, am raspuns eu
Nu ar fi prima data cand Angela si Mais ma ia pe sus. Asa ca am mers de buna voie, fara sa mai comentez nimic.
Am asteptat o ora la coada si cand insfarsi am ajuns, Angela mi-am dat unul dintre noile albume ale trupei ca sa le cer sa-l semneze. Albumul se numeste “La capat de imaginatie”,destul de inspirat titlul.
Alexe(saten cu suvite blonde,ochiii caprui,dar in spatele lor se observa un negru sinistru,care palea acel caprui intens si avea inaltimea 1,80) si Nicolas(par blond,scurt cu cateva onduleuri,ochii verzi,dar persista acelasi negru ca si la Alexe,inaltimea 2 metri) mi l-au semnat. Cand am ajuns la J.J. mi l-a semnat si el,iar cand s-a uitat la mine parca a uitat unde se afla.
Ciudat in acelasi moment am simtit ceva ciudat,era asa de frumos,dar nu asta conta. Ceva, nu stiu ce, dar ceva ma atragea la el,ca si cum m-as fi indragostit de el. “Mda,iar o i-au pe aratura! Cum sa te indragostesti de el? Doar n-o fi dragoste la prima vedere.” am gandit eu.
-Buna! m-a salutat J.J.
-Buna! am zis eu putin mirata.
-Cum te cheama? a intrebat el zambind
-Aaa..Andreea,i-am spus eu.
-Aha..Bine ma bucur ca te-am cunoscut Andreea!a spus el zambind.
Am plecat
Pe drum am fost toate tacute,ca si cum ceva ciudat s-a intamplat.
Cand am ajuns acasa la mine Angela a rupt tacerea.
-Fetelor ceva ciudat s-a intamplat… Nu stiu de voi dar eu cred ca m-am indragostit de Nicolas,adica cand mi-a semnat cd-ul ma privit ciudat si eu m-am simtit in al noualea cer si apoi a vorbit cu mine…
-Si stiti ca ei nu vorbesc cu nimeni,a continuat Mais.
-Cu mine a vorbit J.J. si m-am simtit minunat,adica stiti ca eu nu sunt fana The Angels si totusi parca ceva sa intamplat,am spus eu mirata
-La fel s-a intamplat si la mine,a continuat Mais.
-Fetelor,am spus eu aproape incantata,vreau sa aflu mai multe despre J.J….
-Pai J.J. pe numele intreg J. Jackson, nascut in 20 aprilie,a inceput sa cante la varsta de 17 ani, culoarea preferata verde, ochii albastrii,au facut turnee numai in tari ploioase,fara soare,daca a fost vreodata lumina cand au avut ei concert, concertu a fost anulat(foarte ciudat),inaltime 1,70,par blond si ar fi mai multe de spus despre el,dar asta e tot ce stiu mometan,mi-a explicat Mais.
-Trupele lui preferate sunt Paramore,Muse,Linkin Park, Evanescene,Red si Cinema Bizarre,iar ca muzica clasic asculta Yiruma si Debussy,cam atat momentan,restul il gasesti pe google.
-Mersi mult fetelor!le-am multumit eu.
-N-ai pentru ce! Noi trebuie sa plecam,a spus Angela.
-Deci ne vedem maine la liceu ?a continuat Mais.
- Ok! Pa pa fetelor! O seara placuta! am spus eu conducandule pana la masini.
Le-am facut cu mana si am intrat in casa,mama si cu tata nu venisera asa ca am profitat de ocazie si m-am dus sa ma uit la un film cu vampiri,mama nu suporta filmele cu vampiri asa ca ma uit la ele numai cand nu e ea acasa

4 comentarii:

  1. uhhuuu parca incepe sa imi placa si mie J.J :X:X :))
    imi place :X:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm... J.J. Are cam aceleasi preferinte in materie de muzica precum Andreea, are ochi albastri (foarte dragut) si i-a vorbit. Trupa nu tine concerte cand vremea e frumoasa - asta ma duce cu gandul la faptul ca sunt vampiri.
    Capitolul asta e ca un fel de intriga; mi-a placut foarte mult.
    Si e fain ca scrisul e mai mic :).

    RăspundețiȘtergere