marți, 16 februarie 2010

Capitolul 6: Transformarea


-Buna dimineata raza de soare!mi-a soptit el la ureche.
-Buna dimineata!am spus eu somnoroasa. Cat este ceasu?am intrebat in timp ce cascam.
-Este 8:30. Ai vre-un plan pentru astazi?       
-Nu. De ce?
Cand voia sa spuna a inceput telefonul sa sune.
-Alo?a raspuns eu
-Buna Andreea, sunt Angela. Trebuie sa vorbim urgent!
-Buna,dar ce sa intamplat?
-In cat timp esti gata?
-30 de minute.
-Si vi la mine. Bine?
-Bine.
A inchis. Am ramas tacuta si pe gandui. J.J. a spart tacerea.
-Ce sa intamplat?a intrebat el putin ingrijorat.
-Aaaaa…. A fost Angela. Parea foarte serioasa,m-a intrebat in cat timp sunt gata si sa ma duc la ea. Oare ce so fi intamplat?
-O fi vorba de cumparaturi,a spus el sarutanduma.
-Nu cred. Era foarte serioasa. Ma  intreb ce sa intamplat?ma intrebam eu. Mai avea putin si plangea. Si se auzeau niste tipete.
-O fi transformato Fritz sau Clair.
-Cum s-o transorme?am intrebat eu radicand o spranceana.
-Pai Fritz si Clair sunt vampiri.
-De asta semanau ei izbitor cu voi.
-Da.
-Dar Angela si Mais nu stiau?
-Nu.
-Aha…….
-Te ador!mi-a spus el pupandu-mi mana,incercand sa ma distraga de la gandurile mele.
-Si eu!am spus la fel de ingandurata
M-am dat jos din pat,desi nu voiam. M-am dus la baie,am facut un dus,m-am spalat pe dinti si m-am imbracat.
Cand am intrat in camera,nu mai era. Am oftat si am coborat sa mananc. M-am urcat in audi si am apasat pe acceleratie.
Am ajuns repede,am coborat. Cineva m-a luat in brate. M-am uitat speriata,era J.J..
-Ce……n-am mai spus nimic s-au mai auzit niste urlete.
Am intrat,de fapt am fugit in casa si am urcat la etajul 2.
Angela era in bratele lui Nicolas si Mais in ale lui Alexe.
Mais era cea care tipa. Arata ciudat.
-Ce sa intamplat?am intrebat eu speriata.
-Buna Andreea!mi-a spus Fritz. Nu te speria. Mais se transforma in….
-Vampir!am continuat eu.
-Da,a raspuns el.
-Cum s-a intamplat?
-Pai,a inceput Angela. Eram in casa cu Mais si dintrodata cineva a intrat pe usa,defapt a rupt usa. A venit imediat la mine si Mais. Am intrebat cine este,dar n-a spus nimic.Se uita salbatic la noi,iar Mais i-a dat cu castronul cu floricele in cap.  
El sa enervate si a sarit la gatul ei. A aparut Alexe si la aruncat afara. S-au luptat si a venit si Fritz,care a facaut un foc si l-au aruncat in el. A inceput sa arda si sa urle. Mirosea a tamaie. Apoi ne-am dus la Mais care se zvrcolea pe jos,tipand.
A tacut,toti erau muti,doar vocea lui Mais se auzea. Apoi a tacut si ea.
-Mais iubito!a spus Alexe indurerat. Esti bine?
-Da,a raspuns ea. Mi-a sete,ce miroase asa bine?s-a uitat la noi,iar o privire salbatica i-a aparut pe fata si a inceput sa tipe. Ce faceti aici? Plecati! Nu vreau sa va omor!!!
Alexe a scoso din camera si a plecat cu ea la vanat.
-Vor omora oameni nevinovati?am intrebat eu.
-Nu!a raspus Fritz si J.J. in acelasi timp. Doar animale.
Am rasuflat usurata la acest gand. Chiar nu mi-as fi imaginat-o pe Mais omorand oameni.
Angela inca plangea,m-am dus la ea si am incercat sa o calmez.
-Gata Angela,Mais este bine. Chiar daca o sa dureze ceva pana o sa ne apropiem de ea si sa nu ne omoare. Totul va fi bine!a spus eu facand un zambet dulce.
-Nu! Nu va mai fi la fel. Acum ea este vampir,ce mai este de facut?
s-a ridicat si s-a dus la Nicolas.
-Vreau sa fiu vampir! A spus ea hotarata. Si acum!
-Nu!a spus el mai hotarat ca ea. Nu o sa las pe nimeni sa-ti ia viata.
-Dar sora mea,ea este! Eu de ce nu pot?a spus ea aproape urland.
-Stiu ca este greu pentru tine. Dar gandestete ea este un nou-nascut. Deci o sa trebuiasca sa stam cu ochii pe ea sa nu omoare oameni si este destul e greu. Nu trebuie sa afle Romani si nici oameni. Deci o sa fie foarte greu.
S-a pus in fund si a inceput sa planga. Ii era foarte greu stiind ca sora ei nu mai este om,dar ce era de facut. Sa devina si ea nu era o solutie. Mai ales ca mai erau si Romani. Trebuia sa o impac,desi era imposibil. Dar mai trebuia s-o tinem si departe de sora ei  si de moarte. Cand m-am gandit la moarte am tremurat. J.J. s-a uitat intrebator la mine,dar i-am facut semn sa taca. Era asa de greu s-o vad pe Angela plangad si suspinand,iar pe Mais sa o stiu “moarta”.
-Angela,am inceput eu,totul o sa fie bine!i-am pus eu ca s-o incurajez.
S-a uitat la mine,s-a ridicat si mi-a lipit o palma.
-Ce o sa fie bine Andreea?mi-a spus ea aproape tipand. Daca tu nu ti-ai dat seama inima surori mele nu mai bate de 4 ore! Si eu prin simpla mea prezenta o sa-i ingreunez viata,doar fiindca sunt om ,atragand-o sa ma omoare……… poate daca o sa ma omoare,nu o sa-i mai fie greu sa se acomodeza,n-o sa mai fie ispita.
Acum eu i-am lipit o palma cat de tare am putut.
-De ce ai dat?a spus ea surprinsa.
-Tu te auzi ce spui?am intreat eu. Daca te omoara toate eternitatea ei o sa fie un chin,gandindu-se ca si-a omorat sora,singura ei ruda de sange,am tacut brusc,am spus cea mai mare prostie.
Angela s-a uitat indurerata,nu am mai putut indura asa ca am fugit afara,J.J. a venit dupa mine.
-Ce voiai sa ma intrebi cand ai coborat din masina?m-a intrebat el serios.
-Ce cauti aici,dar apoi cand i-am vazut pe Angela si Nicolas,Mais si Alexe. Mi-am dat seama ca sunt impreuna si am aflat raspunsul la intrebare……
-Ce raspuns?a intrebat el.
-Sunteti aprope de familia Ichim in acest moment greu,dar eu ii fac mai mult rau lui Angela,nu stiu cum de mi-a scapat si i-am pomenit de fosta lor familie,pe ca nu au cunoscut-o,iar eu ca o proasta i-am amintit.
-Nu esti proasta,ea a spus multe prostii care te-au facut sa explodezi,dar cel mai grav este faptul ca ceea ce a zis are si de gand. Dar o s-o oprim noi,nu?m-a intrebat el zambind dulce.
-Da!am spus eu hotarata.
Am intrat in casa Mais se intorsese.
-Buna Mais! am spus eu ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.
A venit la mine,m-a luat in brate si m-a pupat.
-Buna Andreuta! Mersi mult ca tu nu te comporti ca si cum as fi un monstru!a spus ea.
-Mais este destul de ciudata?!a spus Alexe.
-Adica? am intrebat eu
-Pai ne-am intalnit cu niste colegi de la liceu si Mais le-a pupat,le-a inbratisat si eu i-am spus ca nu trebuie sa se chinuie si ea a spus ca nu e nici un chin,ca n-o drenjeaza mirosu,dupa ce a baut sange de animal.
-E bine atunci,deci poate veni la ore,fara sa se chinuie?
-Da,dupa cum s-a comportat poate veni,a spus Fritz zambind.
-Ura!!!am strigat toate 3 in acelasi timp.

                                                 **
Am plecat acasa cu J.J.  trebuia sa-i las sa discute multe,doar era ceva important. Am vrut sa stau,dar J.J a vazut ca mi-e rau si asa ca a zis sa plecam.
Ne-am urcat in audi-ul meu,iar el a condus. Am observat ca nu se prea uita la drum si mai mult la mine. Eram socata,chiar dupa ce am stat cu ele tot m-a marcat faptul ca Mais era vampir nou-nascut.
Tot drumul n-am vorbit,eram plecata cu gandul,incat cand am ajuns acasa am mai stat o ora in masina, nu-mi dadusem seama.
Dupa o ora J.J. m-a luat in brate si m-a sarutat.
-Nu crezi ca ar fi mai confortabil la tine in camera?m-a itrebat el zambind.
-Pai nu am stat mult in masina,de abia am ajuns!am spus eu,ce voce pitigaiata aveam.
-De fapt am stat o ora aici.
-O!atat am reusit sa spun. Atunci hai in  dormitor,ai mei nu sunt acasa,dei nu trebuie sa sari geamul.
-Bine,ma duc si eu acasa sa ma schimb?a spus el mai mult ca o intrebare.
Am tacut.
-Deci pot sa ma duc?
-Sigur,am spus eu. Te astept in dormitor,i-am spus si l-am pupat pe buze.
A plecat,iar eu am intrat in casa si m-am schimbat. Mi-am luat o pereche de pantaloni de trening si o bluza cu maneca scurta,am mancat ceva si am urcat in dormitor.
M-am intins pe pat,am inchis ochii o clipa,iar cand i-am deschis era langa mine.
-Ti-am spus cat de bine iti sta in pantaloni astia?m-a intrebat el zambind.
-Nu,am raspuns eu.
-Esti superba,mica mea raza de soare.
Am zambit,parca traiam un vis. Am oftat la gandul visului,care o sa se termine si o sa ma trezesc.
-Ce s-a intamplat?m-a intrebat el ingrijorat.
-Mi-e frica!am sus eu.
-De ce?
-Ca totul sa nu fie un vis,tu sa nu fi doar un vis.
A ras.
-Ce fel de vis? Un cosmar cumva?
-NU!am spus eu aproape tipand. Cel mai frumos vis din viata mea.
A zambit.
-Te asigur ca nu e un vis, si m-a sarutat.  Totul este real,m-a ciupit.Acum te-ai convins?
-Da,am spus eu,ascunzandu-mi fata in pieptul lui.
-Si ai tai cand vin?
-De ce?
-As vrea sa-i cunosc,a spus el zambind.
-Diseara la 20:00,esti sigur?
-Da,doar daca tu nu vrei sa ma cunoasca,a spus el si a facut fata de copil nevinovat.
Mai mult ca sigur stia ca nu pot rezista acelei fete.
-Of! Bine poti sa-i cunosti,dar cu o conditie!
-Care?
-Sa ma lasi sa-i pregatesc si sa vii maine,ca sa fiu sigura ca am ascuns pistolul lui mama.
A ras.
-Ce imi poate face mie un glont?! Dar in fine,fie ca tine. o sa vin maine sa te iau la scoala.
-Aolo! Am uitat sa-mi fac temele. Firar!am oftat.
-Ce?
-Trebuie sa ma apuc de teme si am o gramada.
-Te ajut eu,a spus el zambind.
-Nu,lasa. Daca vrei poti sa stai cu mine. O sa incerc sa le termin repede.
-Ok ingeras,a spus el si m-a pupat pe obraz. Te astept aici sa termini.
-Bine,a fost tot ce am mai spus si m-am apucat de teme.
Am terminat pe la 18:00.
-Gata!am spus eu.
-Ai terminat repede,a spus J.J.
-Poate pentru tine!am spus eu ironic.
A ras,chiar nu intelegeam ce era de ras.
Seara a trecut repede alaturi de el.
Si a venit si ziua in care urma sa-i cunoasca pe ai mei.
-Offf!am spus eu in timp ca ma incaltam. Luni,urasc ziua de azi!
-Hai nu te mai smiorcai si haide la ore. Azi mergem cu masina mea!
-Bine,am spus eu.
Ne-am urcat in masina lui J.J. si am plecat la scoala.
-Astazi dupa ore ai tai sunt acasa?
-Da,de ce?
-Ai uitat intelegerea?
-A da! “Firar!”.
Am ajuns la liceu. Mda toate privirile erau asupra mea si a lui J.J.
Cred ca daca ar fi putut Mihaela m-ar omora doar din priviri.
Toata ziua am fost toti 6 in centrul atentiei. Eu si J.J., Angela si Nicolas si nu in cele din urma Mais si Alexe. Ma bucuram asa de mult ca Mais a putut veni al ore.
Cand am ajuns acasa, J.J. a insistat sa-i cunoasca pe parinti mei.
-Stai sa ma duc sa-i pregatesc,am spus eu.
-Bine,dar nu ascunde pistolul mamei tale. Bine?
-Bine.
Am coborat din masina si am intrat imediat in casa.
-Mami.tati?am intrebat eu.
-Da!au raspuns amandoi in acelasi timp.
-Puteti veni in sufragerie trebuie sa vorbesc ceva cu voi.
-Sigur draga mea venim acum,a raspuns mama pentru amandoi.
-Ce este? a intrebat tata.
-Stati jos mai intai. Si mama sa lasi pistolul in pace. Bine?
-Bine?!a spus mama mirata si amuzata unpic.
-Ok….am inspirit adanc si am spus……il mai stiti pe noul nostru coleg J.J. de care v-am vorbit?
-Da,este baiatul de la The Angels, nu?
-Exact mama,ei bine noi doi suntem impreuna si el este afara in masina,tata s-a ridicat imediat in picioare…Poti sa stai jos si sa ma lasi sa termin ce am inceput?
-Bine,continua,a raspuns el.
-Si el ar vrea sa va cunoasca. Poate intra? Dar daca imi promiteti ca nu faceti nimic stanjenitor sau mama sa lasi pistolul si e valabil si pentru tata.
-Bine. Poate intra.
M-am dus la usa si J.J. era deja acolo.
-Poti intra! Tu chiar vrei sa ma omoare!
L-am auzit chicotind in timp ce mergea spre sufragerie.
-Sarutmana! Eu sunt J.J. prietenul Andreei.
-Buna J.J. eu sunt Maximilian,tatal Andreei,l-a imitat tata ironic.
-Iar eu sunt Anabela. Imi pare bine sa te cunosc,a spus mama afisand un zambet.
-Si mie imi pare bine sa va cunosc!
-Si mie! Iar la imitat tata.
-Si cum v-ati cunoscut? a intrebat mama curioasa.
-La o sesiune de autografe si apoi m-am mutat intamplator la acelasi liceu cu Andreea.
-Foarte frumos J.J.
-Multumesc doamna Anabella.
-Te rog spune-mi Ana,fara doamna.
Pe mama mereu a deranjat-o sa  se spuna doamna,se considera batrana daca i se spune asa.
-Bine Ana.
-Si mie Max,a spus tata.
Am ramas mascha,cum se putea ca tata sa vorbeasca asa de prietenos si de frumos cu J.J.. adica era iubitul meu si cand i-am zis cum ar reactiona daca as avea prieten a spus ca “Daca te prind cu asa ceva o sa te viziteze doar acasa decat 2 ore pe zi si tu domnisoara n-o sa mai iesi din casa,decat la liceu si atat sau daca iesi cu el sa fie si Andu cu voi!”astea au fost spusele lui si acum era altfel si mai ciudat era faptul ca nu avea fata acea pusa pe rele.
Oare chiar il place ape J.J. sau?
Restul seri a trecut normal J.J. a plecat la 09:00 ca sa se intoarca la 09:30 si ca de obicei am dormit la el in brate.

3 comentarii:

  1. stiu ca am zis ca o sa pun si poze,dar chiar n-am putut.....jur ca blogul asta are ceva cu mine. In fine o sa incerc la celelalte capitole,pana atunci lectura placuta si comentati.
    pwpiki vaniLLa

    RăspundețiȘtergere
  2. Hey am uitat sa spun ca am pus poze cu parintii andreeai si ai lui mais is angela,le gasiti la poze pozite:)

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place :X:X pe bune nu am cuvinte :X:X:X
    pwpiki :*:*

    RăspundețiȘtergere