duminică, 7 februarie 2010

Capitolul 3: Informatii(complet)

J.J.  POV
I

-Ceva ciudat sa intamplat la sesiunea aia de autografe!am spus eu ingandurat.
-La ce te referi?m-a intrebat Alexe.
-Ma refer la fata aia, Andreea…
-Adica tipa bruneta?ma intreba Nicolas
-Exact! Fata pe care am intrebat-o cum o cheama..
-Acum stiu de cine vorbesti,ma intrerupse Nicolas,dar totusi nu se compara cu Angela. Stiti voi tipa bruneta cu suvite blonde,continua el. E asa de dulce,ati vazut ce privire avea,de inger…..
-E ciudat si eu la fel simt pentru Mais,continua Alexe,adica tipa roscata.
-J.J. ce ai gasit in mintea lor?intreba Nicolas
Eu pot citi mintea oamenilor prin ochi si pot sterge amintirile,de aceea uni care au aflat ca suntem vampiri,nu au spus nimic,ii fac sa uite,e ciudat,mai ales cand am aflat am fost foarte speriat,pana sa ii intalnesc pe Nicolas care poate controla mintile si simte prezenta oricui chiar daca nu-l vede, Alexe creaza miraje si poate controla vremea.
-Pai la Angela si Mais am putut,desi se uitau mai mult la voi….Angela era foarte incantata ca te-a intalnit si ai vorbit cu ea,i-am spus lui Nicolas,iar Mais era mirata ca te uitai ciudat la ea,am continuat uitandu-ma la Alexe.
-Vine un reporter,ne-a informat Nicolas
Ar trebui sa aflam mai multe despre aceste fete”a gandit Nicolas
Am dat din cap in semn ca da.
Creez un miraj?”m-a intrebat Alexe
A fost de accord.
Dupa ce a creeat mirajul i-am soptotit lui Alexe ca Nicolas a zis sa aflam mai multe despre aceste fete. Alexe  a fost de acord cu noi.
Dupa ce a plecat reporterul am hotarat sa ne despartim o zi pentru a afla despre aceste fete.
Dupa o zi ne-am intalnit la cafenea si am inceput sa spunem ce am aflat despre fiecare fata.
-Deci eu am cautat despre Andreea,am spus eu primu. Locuieste in Washington si invata la liceul din Seattle,are 18 ani si este nascuta pe 1 septembrie 2002,culoarea preferata albastru,parini sunt oameni,ii place sa stea foarte mult cu surorile Mais si Angela, are inaltimea de 1,60,paru brunet culoarea ochilor albastri. Asta e tot ce am aflat despre ea. Mai trebuie sa aflu, diseara o sa-mi trimita pe mail sursa mea
-Eu am aflat de Angela,a continuat Nicolas,la fel ca Andreea locuieste in Washington si invata la liceul din Seattle. Are 18 ani,nascuta pe 21 august 2002, culoarea parului brunet cu suvite blonde ondulat,ochii caprui,1,68 inaltimea, este sora mai mare a lui Mais,amandoua sunt adoptate de catre Fritz si Clair la o varsta foarte frageda. Ce e mai ciudat este faptul ca parinti lor adoptivi sunt vampiri,desi ele sunt inca oameni si ma mira mult faptul ca clanul romanilor nu a aflat nimic….
-Esti sigur?am intrebat eu mirat,poate stiu, dar nu vor sa afle nimeni,or fi vreo exeptie?
-Sti ca ei nu fac excepti,a spus el hotarat.
Nicolas a facut parte din clanul romanilor 50 de ani,apoi a plecat. Desi ei nu au fost de acord, nu au putut sa faca nimic pentru al tine acolo,se poate spune ca le este frica de puterea lui de a controla mintile.
-Da asta asa e,am spus eu. Deci continui sau asta e tot ce sti?
-Mai stiu ca culoarea ei preferata este roz si rosu si conduce o broscuta rosie.
- Acum spun eu despre Mais,a spus Alexe incantat,culoarea preferata visiniu,conduce un jeep visiniu,nascuta pe 20 iulie 2003, inaltimea 1,60,paru roscat drept si  cum a mai  spus si Nicolas sora mai mica a Angelei,invata in acelasi liceu si locuiesc intr-o vila la capatul padurii.
-Apropo de vila de la capatul padurii,mai stiti vila pe langa care am trecut aseara? Aceea formata din geamuri la parter, mai tineti mine?ne-a intrebat Alexe.
-A da imi amintesc,am spus eu. Alexe cred ca ai uitat ceva?
-Ce? m-a intrebat el.

-Pai 1: esti vampir si 2: vampirii nu uita!am spus eu chicotind.
-Eeee...astea sunt detalii! Deci revenind la discutia noastra! Credeti ca acolo stau?ne-a intrebat Alexe
-Nu stiu,dar vom afla,am spus eu.
-Cum?au intrebat amandoi in acelasi timp.
-Foarte simplu,am raspuns eu. Ne mutam la acelasi liceu cu ele.
-Da,dar noi suntem cantareti iti dai seama cum o sa ne i-a in asalt fanii?! a spus Alexe.
-Stiu si de asta exista Nicolas……
Am lasat fraza in aer pentru ca era evident ce voiam.
-Aha,am inteles,a continuat Nicolas.
-Deci ce parere aveti?am intrebat eu.
-E o idee buna!a spus Alexe incantat.
-Maine mergem la liceu si ne inscriem,am spus eu.
-S-o facem si pe asta!au spus Alexe si Nicolas
Seara a trecut ca de obicei,a doua zi dis de dimineata am mers dupa rechizite si ne-am pregatit pentru scoala.

-Sper sa putem merge chiar de azi,am spus eu plin de sperante.
-Si noi! au spus amandoi
Ajungand la liceu ne-am dus sa ne inscriem,mergand pe coridor toti se uitau la noi
Ce bine arata Alexe,dar si J.J. e bun
Pun pariu ca Nicolas si J.J. sau mai ingrasat
Ingrasat, deci ma jigniti. Cum poate un vampir sa se ingrase?
Doamne J.J. te iubesc
Cred ca J.J. poate sa-l bata pe Mircea
Nicolas esti asa de dragut, ce nasol ca ai iubita..lasa ca daca ma cunosti pe mine o s-o lasi pe aia!
“Oare oi avea vreo sansa la Alexe?”
“Dar totusi ce cauta la liceul nostru? As vrea sa se inscrie la el….poate o iesi ceva ceva cu J.J….oare cum o saruta?...hmmmm…cred ca bine!”
“Doamne J.J. se uita la mine,pun pariu ca-i place ce vede!”
Nu m-am mai uitat la ochii lor,oameni astia sunt toti la fel.
Cand am fost sa ne inscriem totu a mers perfect si am inceput chiar din acel moment orele.
Mergand pe hol o cautam pe Andreea,oare ea ce-o fi gandit,adica prin ochii lui Alexe aveam o fata destul de ciudata. Ma intreb ea ce-o fi gandit la sesiune,ca nu am putut vedea nimic…..
-Vine Angela! De abia astept s-o vad!
-Nicolas nu te lasa distras de fetele alea…
De parca tu nu astepti s-o vezi pe Andreea”a gandit el imbufnat.
-Stiu, am oftat,si eu o plac pe Andreea,dar nu stim sigur daca si ele ne plac. Adica uitate la  noi suntem super frumosi, “doar suntem vampiri” am gandit eu. Poate ne plac doar pentru frumusete.
-Nu-mi place sa recunosc Nicolas dar J.J. are dreptate,sa aflam mai intai daca si ele ne plac asa de mult cum le placem noi.
-Mersi Alexe ca esti de acord cu mine.
El a dat intelegator din cap.
-Bine e ca voi,dar va trebui sa ne apropiem de ele!
-Bine Nicolas,am spus eu zambind.
-Uitale vin, a spus Nicolas entuziasmat.
Mai avea putin si sarea in sus de bucurie,parca era un copil mic care a primit ce si-a dorit de Craciun.
-Buna! Eu sunt Mihaela! Vad ca sunteti noi pe aici,pot sa va ajut cu ceva?

-Buna, eu sunt J.J., ei sunt Alexe si Nicolas. Momentan ne descurcam,am spus eu vrand sa par politicos, “Sper ca mi-a iesit,desi nu merita, hmmm oare lui Kitty i-o mai fi foame? Poate i-o place mai mult sangele de om decat de animal?!” ma gandeam eu. Kitty este pisica noastra,care a vrut sa experimenteze viata de nemuritor si ca deobicei Nicolas i-a implinit dorinta. Ea este prima pisica vampir, noi ne gandeam sa-i facem rost si de un motan, ca sa nu fie singura saracuta....
-Stiu cine sunteti,m-a readus la realitate  Mihael,parca asa o chema. Sunteti trupa “The Angels” ,ma bucur asa de mult sa va cunosc! a continuat ea zambind pana la urechi. 
Era asa de comica fetita asta. E chiar mai rea ca Adina,bine ca ea macar n-are puteri.
-Si noi,a spus Alexe.
-Eu trebuie sa plec. Incep orele. Voi ce ore aveti?
-Eu si Alexe avem biologia…..
-Tu Nicolas? “Sper sa aiba franceza” gandi ea.
-Franceza… “Urasc franceza!!! Niciodata nu am fost bun la ea….Noroc ca pot controla oameni,asa nu o sa trebuiasca sa ma aculte”gandi el fericit aproape sa izbucneasca in rasul lui malefic.
Parca era un copil mic. Nu prea l-au ajutat cei 50 de ani in clanul romanilor.
-Si eu,spuse Mihaela fericita
-Noi am plecat. Pa pa Nicolas si Mihaela!
-Saracu Nicolas! Sper sa nu-l enerveze pe drum prea mult Mihaela…..
-Si eu, apropo tu cum stai cu autocontrolu la miros de sange uman?
-Pai aseara am fost la vanat si am omorat decat un infractor si doua caprioare.
-E bine,dar oare Nicolas?
-A fost cu mine, ma linisti Alexe.
-Bine,eu am fost dimineata pe la 4:00.
Deci asta e clasa de biologie” ,am gandit eu. Ne-am asezat in spatele clasei, toti ochii erau atintiti asupra noastra,cam enervant.
Deci asta e faimoasa trupa The Angels,mai bine ramaneau la muzica lor si nu mai venue la liceul nostrum. Sunt asa de albi si de frumoasi parca ar fi perfecti. Da sigur se observa de la o posta ca sunt operati estetice” gandi cineva rautacios, probabil acela era Mircea, “imi pare rau”pentru el ca l-am pus in umbra noastra. Am tusit incercand sa inabus un zambet urmat de un ras.


II
Ora a trecut la fel cum trece fiecare ora din eternitatea mea, eu fiind cu gadul la Andreea si incercam sa nu ma uit la ceilalti,deja eram satul de gandurile lor. A sunat de pauza de pranz,speram s-o vad pe Andreea.
Ne-am intalnit toti trei pe hol,Nicolas avea o fata de parca ar fi venit din cele mai groaznice chinuri.
-Deci Nicolas cum a fost ora ta de franceza?
-Termina J.J. Deparca n-ai sti, a fost super groaznic. Singurul noroc a fost ca a avut si Angela aceeasi ora si am atat langa ea. “In fata noastra era Andreea,pacat ca n-ai avut si tu franceza”am gandit el chicotind.
-Bine,bine. Dar cred ca a fost frumoasa ora cu Angela langa tine,dar totusi nu inteleg de ce ai spus groaznic?
-Da intr-un fel,nici nu am putut spune nimic,a spus el suparat.
-De ce?
-Pai Alexe,a inceput el. Am incercat dar vocea mi s-a oprit in gat.
Am inceput amandoi sa radem,Nicolas era cam suparat asa ca am incercat sa-l calmez.
-Auziti saptamana viitoare de luni pana miercuri o sa fie soare,asa ca ma gandeam sa mergem in Africa,am auzit ca un jagoar face ravagi.
-Sigur,au spus ei in cor
-Dar totusi J.J cu fetele ce facem?
-Stai linistit Nicolas. Vedem noi ce facem,l-am calmat eu.
-Bine.
-Alexe ce sa intamplat?am spus eu nelinistit dupa fata lui.
-Vin! A exclamat Alexe.
-Cine? Romanii?am intrebat eu
-Fetele,a continuat Nicolas.
-Si de asta s-a speria Alexe! Frate aproape am facut stop cardiac!
Alexe e asa de copilaros uneori,e mai rau ca un adolescent. Degeaba are 120 de ani, ca tot ca un adolescent gandeste.
Andreea si cu surorile Ichim au intrat pe usa de la cantina si s-au dus la o masa mai retrasa.
-Buna baieti!ne-a salutata Mihaela.
-Buna,am spus noi in cor,incercand sa ascundem enervarea.
Fata asta e chiar stresanta,grozav acum mai vin niste prieteni de-ai ei.
-Buna eu sunt Mircea! Ele sunt Lauren si Maya.
-Buna!au spus amandoua in cor.
-Buna! Eu sunt J.J,iar ei sunt Nicolas si Alexe, am spus eu incercand sa fiu politicos,desi prezenta si gandurile lor ma cam enervau.
-Andreea,J.J. se holbeaza la tine,i-a spus Angela chicotind.
-Iar Nicolas la tine,i-a raspuns ea.
Sunt sigur ca si Nicolas a auzit asta,asa ca nu m-am mai sinchisit sa-i spun. Ma simteam ciudat totusi,chiar ma holbam,adica toti ma credeau cel mai matur si acum nu pot sa-mi ascund sentimentele pentru o simpla fata. Sunt sigur ca dupa ce o sa aud ce gandeste nu o sa mi se mai para interesanta. Asa ca m-am concentrate pe ochii ei pentru a observa gandurile ei. “CUM!!!” am gandit eu surprins “Nu aud nimic! Asa ceva nu este posibil, sigur nu m-am concentrate cum trebui asa ca mai incerc odata.” Tot nu am auzit nimic si m-am concentrate doar pe ea,dar degeaba.
Frate nu te mai holba asa la Andreea,deja a observat toata lumea chestia asta. Incerca sa ascunzi si tu interesul pentru ea.”a gandit Alexe chinuinduse sa nu se holbeze si el la Mais.
Am incercat sa ma concentrez pe mintea lui Mais pentru a vedea mai bine ochii lui Andreea,dar degeaba fara nici un efect. Desi am aflat ca Andreea ceruse detali despre mine. Ceea ce m-a facut sa ma simt mai
bine.
-Deci J.J,ma trezit Maya din visare,tu ai iubita,dupa cum spun revistele?
-Da si o iubesc foarte mult,am spus eu incercand sa par foarte visitor,de fapt ma gandeam la Andreea, “Offf! Cat mi-as dorii sa fie cu mine pe vecie…..
Lasa ca n-o sa mai fie asa de-acum inainte. Nu ai intalnit tu in viata ta o
tipa mai buna ca mine, sunt sigura. Maya nu parea sa aiba probleme cu
stima de sine. Ba chiar se supra-estima. Am intalnit destule fete umane
mult mai dragute decat ea. De exemplu Andreea o fata cu siguranta mai draguta si mai matura.
-Credeam ca relatiile la distanta nu prea merg, facu Miahaela cu aceleasi ganduri ca si Lauren si Maya.
Tipic lor.
- La noi merg, am spus si voiam sa continui, dar pauza de pranz se
terminase.
Ziua a trecut repede,iar spre fericirea mea la ultima ora,adica sportul am avuto cu Andreea,asa ca am incercat sa ma bag cu ea in vorba,dar degeaba.
La fel ca si Nicolas vocea mi-a ramas in gat,a fost greu pentru ca am incercat sa par obosit,desi eu nu oboseam niciodata. Ora a trecut,iar eu nu am putut sa scot nici un sunet in fata lui Andreea ,ceea ce ma enerva la culme.
Sambata am luat avionul spre Africa,ca de obicei eu eram singurul care avea rucsac,desigur in el aveam cateva cd-uri si Testamentul Incasului una din cartile mele preferate.
Hei J.J. ai de gand sa pui Debussy jagoarilor?”m-a intrebat Nicolas incercand sa nu izbucneasca in ras.
Am zambit,deci pana la urma nu a putut sa-si tina promisiunea si sa nu se uite la cd-urile mele. Nu prea asculta el muzica clasica,mai ales cea la pian,dar asta e!
Fiecare cu gusturile lui!
-De unde sti tu ca jagoarilor nu le place Debussy? Aprop de muzica,ursilor polari le-a placut Muse?l-am intrebat eu ironic si el a inceput sa rada de cred ca a auzit tot aeroportul,pana si avioanele de au plecat.
-Cred ca da,nu stiu. Unu din ei a zis ca e super,sa-i trimit albumele lor,am inceput toti sa radem.
Duminica,luini si marti au trecut foarte greu.
Miercuri cum ajungeam acasa aveam de gand sa aflu unde sta Andreea.
Cand am ajuns era seara asa ca ne-am dus acasa. Ajungand primul lucru pe care l-am facut a fost ca sa ma duc in camera mea,mi-am aranjat cd-urile si mi-am pus cartea pe care am terminato in micuta mea biblioteca.
Dupa ce am facut un dus, am plecat sa aflu unde sta Andreea,am ajuns pe la 11:00 la ea acasa,a fost cam greu de gasit,dar m-am luat dupa mirosul ei de trandafiri si am gasit casa.
Era lumina in bucutarie ceea ce inseamna ca trebuia sa mai astept,dupa o jumatate de ora lumina sa stins si am asteptat in intuneric cam inca o jumatate de ora.
Dupa ce nu am mai auzit nimic m-am dus la etaj,la camera care avea mirosul cel mai puternic de trandafiri.
Acolo era. Dormea asa de frumos semana atat de mult cu un inger.
Ingerul meu” mi-am zis in gand. Mi-am facut ochii roata in camera ei si am observer ca pe masa avea o carte,nu m-am putut abtine sa nu ma uit la ea. Eram curios ce citeste asa ca am aruncat o mica privire.
Am ramas surprins, aceasi carte pe care am citito si eu. Apoi am vazut ca se ridica sa aprinda lampa de langa pat,m-a vazut!
Intr-o secunda am disparut,lasand-o sa creada ca a fost doar un vis.
Dupa ce a adormit din nou, m-am intors si asa am stat toata noapte privindu-mi raza mea de soare. Persoana care mi-a luminat viata printr-o singura privire.
Timpu a trecut asa de repede inact ceasul ei a inceput sa sune si eu fiind dejamagit ca trebuie sa plec am iesit pe fereastra injurand si blestemand ceasul sa se sparga cat mai repede.
Ajungand acasa m-am schimbat si m-am pregatit de scoala. Baieti erau gata si m-au intrebat daca vreau sa merg cu ei la o plimbare prin padure. Am acceptat.
Cand am ajuns acasa era ora de plecat la scoala si asa ca ne-am urcat in masina meu,era un lexus lfa. Azi era radul meu sa conduc.
Am plecat spre scoala apasand pe acceleratie pana la iesire din padure.

5 comentarii:

  1. gata si cap 3. Prima parte,maine cred ca apare si partea a II-a. Lectura placuta si scuze pentru greselile de ortografie!
    XOX vaniLLa

    RăspundețiȘtergere
  2. Fetele le-au sucit mintile baietilor :X :))
    imi place:X:X
    da iti dau um mic sfat sper sa nu te supere :D daca ai inceput o fraza cu "Cand am ajuns" pe a doua nu o mai incepi la fel ca nu da bine ;))
    in rest nu am nik de criticat :))imi place :X:X
    pwpiki :*:*
    astept urm cap :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  3. cum sa ma supar?
    mersi pt sfat:) o sa schimb imediat,chiar nu mi-am dat seama ca am gresit ,sorry:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place...cand urmatorul capitol? :X:X:X :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. capitolul urmator cred ca apare in seara asta,dar nu sunt sigura.....daca nu-l postez in seara asta cel tarziu sambata:*

    RăspundețiȘtergere