vineri, 19 februarie 2010

Capitolul 8: Visul


M-am trezit ca in fiecare dimineata,doar ca J.J. era langa mine,dar era absent,nici n-am observat cand m-am ridicat. S-a trezit din visare atunci cand buzele mele au avut contact cu ale lui.
-Buna dimineata miracolul meu,i-am spus eu.
-Neata scumpo!
M-am dat jos din pat si m-am dus la baie, dimineata a trecut repede. In drum spre scoala J.J.era cam ganditor asa ca m-am gandit sa sparg acea tacere enervant si sa vorbesc eu prima.
-Ce s-a intamplat cu tine?
-La ce te referi?m-a ntrebat el.
-Sicer J.J. ceva te framant si vreau sa aflu,asa ca te rog frumos sa-mi spui!
-Offf,bine. Aseara cand am vorbit de strabunica ta,mi-am amintit de ea si ma gandeam sa ma duc la ea la mormant,mai incolo.
-Pai merg si eu. Pot veni cu tine, nu?
-Da sigur,de ce n-ai veni?!
Ziua a trecut repede si imediat ce am iesit de la ore am plecat cu J.J. spre cimitir. Am ajuns mai repede decat as fi crezut. Am urcat sus la mormantul  strabunici mele.
-Aici se odihneste Rosalinda,a spus el. Sa-i fie tarana usoara!
-Sa-i fie,am continuat eu.
M-am aplecat ca sa ating poza si odata ce mana mea a avut contact cu poza,m-au trecut fiori pe spate ca si cum as fi atins ceva electric.
-Cred ca ar fi mai bine sa mergem,a spus el vazand ca se intuneca.
-Pai de abia am ajuns,am spus eu.
-De abia,stai acolo ca o piatra de o jumatate de ora.
-Aha,bine atunci sa mergem.
Am plecat si am ajuns acasa mult mai repede decat am ajuns la cimitir. Am urcat scarile si mi-am facut toaleta de noapte,m-am imbracat in pijamalele mele preferate si cum m-am pus in pat cum am adormit,sper ca J.J. sa nu se fi suparat pe mine.
Cand am deschis ochii,eram intr-o pajiste,dar totusi era ciudat,ce cautam eu aici,din cate imi amintesc eu eram in pat.
Dintro data am vazut in zare pe cineva venind. Am ramas socata,eram eu. Sau cel putin cineva care seamana leit cu mine. Cand a ajuns langa mine,mi-am dat seama ca persoana din fata mea,era intr-un fel ciudata,adica se imbraca in haine vechi,cred ca erau dupa vremea lui strabunica.
-Buna Andreea,a spus acea persoana. Nu ma recunosti?
-Ar trebui?am intrebat eu radicand o spranceana
A chicotit.
-Sigur ca da prostuto,cate personae sti tu care sa semene cu tine?
-Strabunica mea?am spus eu nesigura.
-Exact, ai nimerit-o. Ok deci cred ca amandoua stim ca nu am aparut in visul tau,doar asa ca sa te vizitez.
-Atunci de ce?
-Pai e o poveste lunga,dar sa incep cu inceputu,a spus ea si a oftat. Dupa cum a spus J.J.,eu cat timp traiam aveam niste puteri de care romani se temeau,dar totusi pe ei nu ia oprit asta si asa ca au trimis un asasin sa ma omoare. Pentru ca ei si-au dat seama,ca desi eu imbatraneam,puteam sa intineresc la loc,oricand si n-as fi murit niciodata. Ceea ce ei nu puteau accepta asta,ei vedeau in mine o posibila conducatoare a lumii vampirilor si nu alaturi de ei. Adica intr-un cuvant sa-i distrug si sa preiau eu conducerea, ceea ce lor nu prea le-a convenit,asa a m-au eliminate si au facut asa intrucat sa para ca am murit de moarte buna. In fine e o poveste ingrozitoare,dar nu de asta sunt aici……
-Atunci de ce?am intrebat vazand,ca avea acea privire grava,faptul ca semana cu mine o facea,cel putin pana acum,sa se comporte ca si mine.
-J.J. nu trebuie sa afle de asta,deci promiti ca nu-i spui?
-Promit!am spus eu.
-Ok.
A luat o gura mare de aer si a inceput.
-Deci,atunci cand m-au omorat,am putut sa-mi transfer puterile altcuiva,acel altcuiva esti tu.Andreea,puiule,tu ai toate puterile mele,dar daca se afla viata ta e in mare pericol. Te rog,incearca sa nu le folosesti. Acum sunt inactive,dar odata ce se activeaza,viata ta e in mare pericol. Nimeni nu trebuiem sa stie de asta,doar noi.
Am ramas masca,cum puteam sa am eu puterile ei,era ceva imposibil.
-Stiu ca pare imposibil,dar asa e. Trebuie sa te feresti de copiii nopti,odata ce vor afla ,vor incerca sa te distruga,frestete de ei. Cat timp nu vei spune de mine,voi fi mereu aici antrenandu-te pentru ca atunci cand puterile tale se vor activa sa fi pregatita.
-Dar n-am cum sa am puteri,sunt doar o fata care iubeste un vampire,atunci mi-am amintit de cantecul care mi faceau noptile albe si imi dadea sperante sa cred in vampire si in iubirea imposibila “My heart beats for a vampire”.
-Nu cred ca cineva e normal,daca iubeste un vampir,nu?
-Da,ai dreptate.
-Deci cum spuneam,nu ma crezi ca ai puteri,sa facem o incercare. Uitate la pajiste si imagineazati ca ploua sau ce doresti tu. Tot ce trebuie sa spui e doar cuvantul magic.
-Si care este acela?
-Incearca. Ca o sa fie mai distractive cand afli tu.
Fara sa ma gandesc am spus “Ploaie” si in vale a inceput sa ploua.
-Oau! E minunat,am spus eu.
-Stiu! Offff,trebuie sa te trezesti curand,asa ca eu am sa plec. Ne vedem si diseara?
-Da!am spus entuziasmata.
Imediat ce a plecat,m-am trezit. Ce ciudat a fost,eram asa de confuza. Dar un lucru stiam sigur ca J.J. nu trebuia sa afle,uram sa fac asta,dar eram curiosa daca o sa mai apara.
-Buna dimineata somnoroaso! Sau mai bine spus buna dupa-amiaza,a spus el chicotind.
-Adica?am intrebat eu,neintelegand la ce se refera.
-Pai e aproape 11:00, iar noi la 01:00  avem ore si tie iti iau cam 2 ore sa fii gata.
-O doamne,promit ca o sa fiu gata intr-o ora,am spus eu grabindu-ma spre usa,dar J.J. m-a prins de mana.
Mi-am pierdut echilibru si am cazut peste el,am inceput sa ne sarutam.
-Cred ca ar fi mai indicat sa te pregatesti de scoala. Sincer nu stiu cat timp pot rezista.
Nu intelegeam la ce se refera,asa ca m-am uitat la el punand intrebarea din priviri.
-Offf! Esti asa de grea de cap,a spus el. Stii tu hormonii.
-Oups! Am uitat,m-am ridicat in picioare si am zbughito spre baie ca sa ma pregatesc de ore. In mai putin de o ora eram gata.
-Vezi ca ma pot misca si mai repede daca vreau!am spus eu in timp ce scoteam limba la el.
-Mda,ai dreptate,a raspuns el jucandu-se absent cu o suvita de par de-a mea.
-Ce s-a intamplat?am intrebat eu.
-Pai aseara cand dormeai,a inceput el,ai strigat ploaie. Si numai Rosalinda spunea asta cand isi folosea puterile.
Am incremenit,dar trebuia ca el sa nu afle,asa ca m-am prefacut ca nu inteleg si el pana la urma a uitat.
-Mergem?am intrebat.
-Sigur!
Cand am ajuns la liceu,o fata a sarit pe mine,apoi ca si cum nimic nu se intamplase a plecat. Am ajuns in clasa avand biologia si cand am bagat mana in buzunarul de la hanorac am gasit un bilet.
La apus sa fi afara. Ca altfel vin eu dupa tine. Sa nu-i spui nimic lui J.J.,momentan!
   Semnat fiica amurgului !
Am fost surprinsa,cine era aceasta fiica a amurgului si de ce trebuia sa tin toate astea ascunse de J.J.,dar cel mai important era cum sa ies eu la apus fara ca J.J. sa nu fie cu mine.
___________________________________________________________________
      Hey stiu ca e cam scurt,dar stau cam prost cu timpul si asa ca incerc sa-mi fac timp ca sa postez. Deci maine sper sa va pun capitolul 9 si sper sa va placa
      capitolul 8 si cel mai important comentati.
                        XOX vaniLLa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu