duminică, 14 februarie 2010

Capitolul 4: Intalnirea



Andreea Pov

M-am trezit ca in fiecare dimineata si totusi ceva era schimbat la mine. Ma gandeam intr-una la J.J. simteam ca ceva era schimbat la mine.
Ziua de ieri a fost foarte ciudata pentru toate trei. Oricum sunt sigura ca el a uitata deja,deci nu mai trebuia sa ma mai gandesc la el.
M-am pregatit pentru scoala,iar la micul-dejun am fost foarte tacuta,ceea ce i-a facut pe ai mei sa intre la banuieli.
Tata a vrut sa spuna ceva,dar mama i-a dat un cot si nu a mai spus nimic. Cat ma bucur de faptul ca mama stia cand nu voiam sa fiu interogata. Dimineata a trecut repede.
Am plecat spre liceu,in parcare ma asteptau Angela si Mais.
Ziua a trecut repede,nu prea am fost atenta la ore si cum aveam note bune,profesorii nu m-au deranjat.
Am fost foarte fericita cand clopotelul a sunat de sfarsit de ore.
Ajungand in parcare Angela ma astepta deja cu un zambet pe fata.
-Ce sa intamplat?
-Pai pentru inceput vreau sa te anunt ca maine o sa se intample ceva bun,a spus ea.
-Ce?am intrebat eu curioasa.
-Nu stiu sigur, dar am un presentiment bun,a spus ea radiind de fericire.
-Bine,daca zic tu. Dar stai ai zis pentru inceput,deci exista si o continuare,eram sigura ca era vorba de cumparaturi dupa zambetul ei.
-Pai in continuare o sa mergem la shopping!
-Si eu o sa te fac la par plus machiaj!
-Mais sti bine ca maine avem ore,deci nu putem,am spus eu zambind la acest gand.
Nu era ca nu-mi plac cumparaturile,dar chiar nu aveam chef de ele si nici de ideile nebunesti ale lui Mais.
-Cine a zis ca nu o sa fie ceva discret. Deci maine dimineata la  7:00 suntem la tine si nu acceptam vreun refuz.
Am oftat cand am vazut ce hotarate erau,la cum le stiam aveau tupeul sa ma ia si in pijamale,poate chiar mai rau in boxeri si sutien daca nu eram gata si chiar n-aveam chef ca vecinii sa ma barfeasca pentru a nu stiu cata oara, asa ca am acceptat. Cand am ajuns acasa mama si cu tata erau plecati. Deci m-am dus si am luat cina,dupa care am plecat in camera mea.
Am pus pe usa semnul “NU DERANJATI!!!” si mi-am petrecut toata seara citind, am terminat Testamentu Incasului. Adevarul este ca ma pasioneaza foarte mult cartile lui Karl May.
Am adormit imediat cand am ajuns  la ultimul capitol al carti.
M-am trezt la 7:00pm. ,(de fapt Angela si Mais m-au trezit,dar astea sunt detalii minore si nu conteaza).
M-am imbracat intr-o bluza roz cu maneca lunga pe care am primit-o de ziua mea de la Mais si o pereche de blugi negri,mi-am luat jacheta roza si o pereche de converse rozi “Ihhh! Daca mai vad mult roz cred ca o sa vars! Parka Mais era cu rozu ,nu eu!”. Am luat micul-dejun si am plecat la cumparaturi cu fetele.
Nu sunt o fana foarte mare a cumparaturilor,dar cand e vorba de Angela si Mais trebuie sa merg.
Dimineata de cumparaturi a trecut repede,am ajuns acasa franta am adormit o jumatate de ora si apoi am plecat la liceu. De data asta am ajuns prima,de obicei eu sunt ultima.
Cand Angela si Mais au ajuns si ele pareau ingandurate.
-Deci ce sa intamplat? Nu ati gasit cu ce sa va imbracati azi si asa ca ati ales ceva la intamplare?am spus eu chicotind.
-Nu,a raspuns Angela…..
-Astazi cand am venit la ore ghici pe cine am vazut pe drum?a continuat Mais replica lui Angela.
-Pe cine? Nu-mi spun au ajuns Fritz si Clair mai devreme?am spus eu incercand sa glumesc,dar dupa fata lor ere ceva grav.
-Nu…..
-Angela voia sa spuna ca nu este vorba de Fritz si Clair si despre J.J, Nicolas si Alexe,a spus ea inghitind in sec.
-Ce cu ei?! Spuneti odata! am spus eu aproape nervoasa,J.J. din acea zi a avut o influenta ciudata asupra mea si nu suportam asta,pur si simlu ma scotea din minti.
-Cred ca o sa vina la noi la liceu?!a spus Angela nesigura.
-Nu ar fi super?!a continuat Mais fericita.
-Nu, ce-ar cauta niste vedete la noi la liceu?!am spus eu incercand sa mi-l imaginez pe J.J. la liceul nostru.
-Nu stiu,dar sa asteptam si o sa vedem daca e asa cum am presupus noi.
-Bine Mais o sa asteptam,am spus eu neincrezatoare.
-Aaaa Angela aia nu-i masina lui Nicolas?
-Ba da Mais,asta e,a raspuns Angela incantata,incepand sa topaie
-Dar ce cauta aici?am intreba eu.
Amandoua drept raspuns au ridicat din umeri.
Am oftat. O parte din mine spera sa se mute la noi la liceu,dar stiam ca nu era posibil asa ca am incercat sa ascund tristetea care ma urmarea si spre surprinderea mea am reusit. Se observa ca si Mais si Angela voiau acelasi lucru ca si mine si incercau sa ascunda dezamagirea ca nu va fi asa,dar nu prea reuseau.
Clopotelul a sunat de intrare la ore.
-Firar franceza,a rupt Angela tacerea. Andreea nu-i asa ca-mi dai si mie tema la franceza?! Te rooog ca altfel ma omoara doamna Masen ca nu mi-am scris iar.
-Bine,am spus.
Am intrat in corpu B unde aveam clasa de franceza. Intrand in clasa ne-am asezat la locurile noastre obisnuite. Angela in ultima banca si eu in penultima. I-am dat Angelei caietul,iar cand doamna Masen a intrat in clasa Angela mi l-a dat pe sub banca ca sa nu o vada.
La 2 minute dupa doamna Masen a intrat si Nicolas.
I-am trimis lui Angela un biletel.
Ce? Vad eu bine sau nu? Cel care a intrat dupa doamna Masen e cumva Nicolas?”
Vezi bine sau cel putin amadoua avem iluzi ca si eu tot pe Nicolas il vad! Doamne ne-am tampit. Dar ,ie imi covine! Doamne te rog sa fie cel care a intrat Nicolas! Nu ma supar daca ma duceti la nebuni,dar tot vreau sa-l vad,am chicotit cand am vazut biletul. Macar sa le spun celor d ela spitalul de nebuni s arezerve doua locuri pentru noi,poate chiar trei,ca cine poate sti, o veni si Mais u noi.
Dar tot nu-mi vedea sa-mi cred ochii,ce cauta Nicolas la noi la liceu si mai ales la ora de franceza? Si atunci mi-a picat fisa sau mutat la noi la scoala. “Dahhhh! Proasta mai sunt!” am gandit eu.
Eram asa de fericita ca daca s-a mutat el inseamna ca si J.J. e cu el.
-Buna eu sunt Nicolas Brandon.
Asta a fost ce a zis. Doamna Masen se uita dupa un loc,dar el a venit fix langa Angela.
-Aaaa..da poti sa stai langa domnisoara Ichim,a spus doamna Masen.
Ora a trecut repede,clopotelul de pauza de pranz a sunat,iar Nicolas ar mai fi stat sa se uite la Angela dupa cum am observat eu,daca nu as fi luat-o. Atunci mi-a tras o privire,cred ca voia sa ma omoare pentru asta,am chicotit “Asta e! Norocu tau!” am gandit eu
-Doamne ai vazut cum ma privea Nicolas? M-a intrebat Angela.
-Da am vazut! mi-am dat ochii peste cap.
-Fetelor cum a fost franceza?ne-a intrebat Mais.
-Super,a raspuns surioara ei radiind de fericire.
-Oau ce sa intamplat surioara?
-Pai Mais sau surioara cum vrei tu,a spus ea la fel de fericita,am avut ce-a mai frumoasa ora de franceza!
-Chiar sa intamplat ceva ciudat! Nu-mi spune a lesinat Masen s-au a intrat in spital, sau mai bine a intrat o masina pe fereastra si a calcat-o!a spus ea razand. Iuhuu am scapat de Masen,pacat ca n-a luat-o si pe
Johnson,offfff…..
-Nu,nu si nu.
-Atunci?!
-Nicolas s-a mutat la noi la scoala! a spus ea cu un zambet pana la urechi.
-Minti!a spus Mais nevenindui sa creada.
-Ba nu minte,am spus eu. Spune adevarul,de data asta am scapat de spitalul d enebuni.
-Super deci inseamna ca si Alexe o sa fie cu el! Mais mai avea putin si dansa. A inceput sa sara in sus si sa bata din palme ca un copilas care a primit ce-si dorea de Craciun. “Offf ! ce copiii sunt,dar totusi ma bucur ca au venit la liceul nostru,sper sa fie si J.J.” am gandit eu,mai cu capu pe umeri,umpic.
Cand am ajuns in cantina,am ramas surprinse,la o masa mai spre iesire erau J.J., Nicolas si Alexe. Eram convinsa ca visam.
Cum putea J.J. sa fie la noi la scoala. Adica o vedeta ca J.J. sa vina la un liceu din Seattle, asa ceva nu era normal.
Am oftat gandindu-ma la cate fete frumoase erau aici,de parca ma asteptam ca eu sa am vreo sansa la el. Asa ceva nu era posibil nici in cele mai frumoase vise ale mele.
-Fetelor jur ca daca Mihaela se atinge de Alexe o spanzur, a spus Mais ducand mana la gat.
-Nu cred ca Alexe are ochi pentru Mihaela,am spus eu. Desi cred ca mai degraba o sa iasa cu J.J.
Am oftat gandindu-ma la asta,deja eram sigura ca incurand o sa o vad tinanduse de mana cu J.J.
Oare J.J. s-ar uita vreodata la mine,ce gand tampit. Raspunsul era evident ca daca l-as fi intrebat ar fi zis nu si ar fi inceput sa rada.
Ne-am asezat la masa,eu lundu-mi doar un suc de portocale.
Oare J.J. o fi ruda cu Fritz si Clair,adica toti au pielea alba si acele cearcane,fara sa mai pomenim de frumusetea extraordinara.
-Andreea,J.J. se holbeaza la tine,mi-a spus Angela chicotind.
-Iar Nicolas la tine,i-am raspun eu.
-Stiu! Mai am putin si rosesc,a spus ea.
-Mais,nu stiu daca ai observat, dar Alexe se cam chinuie sa nu se uite la tine.
-Stiu,mi-a raspuns ea. Si eu incerc sa fac la fel.
S-a uitat la el si a intors repede privirea rusinata ca a prinso uitanduse  in directia lui. Imi venea sa rad,dar patisem si eu asta cu J.J.,dar totusi era ciudat ca J.J. se holba in continu la mine,nu pot spune ca ma deranja,chiar ma simteam bine.
Ora de fizica si spaniola au trecut repede. O da am uitat sa mentionez ca fizica am avuto cu Alexe,care ma intrebat de Mais. Cand a sunat de pauza i-am spus lui Mais care mai avea putin si lesina.
Ultima ora am avut sport,cea mai enervanta ora din lume. Urasc sportu.
Domnul Pintilie e asa de stresant.
-O Doamne!am spus eu pentru mine.
Acela e J.J., ce cauta aici?” m-am gandit eu.
-Astazi avem un coleg nou,s-a auzit vocea domnului Pintilie. Asa ca il rog sa se prezinte.
-Buna!a spus J.J. vocea auzinduse ca mii de clopotele. Eu sunt J. Jackson Brandon ,asta a fost tot ce a spus,ciudat la fel au facut si Nicolas si Alexe.
Si mai ciudata a fost faptul ca pe Nicolas , J.J. si Alexe ii chema  Brandon, nu stiam ca sunt rude.
-Aaaa….
-Da?!l-am intrebat eu pe J.J. curioasa.
-Nimic,a raspuns el.
Am oftat. Pentru un moment am crezut ca voia sa vorbeasca cu mine,dar n-a fost asa. Apoi am observat ca voia sa zica ceva,dar a renuntat.
Am incercat sa vorbesc eu cu el,dar am observat ca nu ma mai baga in seama si asa ca mi-am tinut gura. Ora de sport a trecut greu,mai greu ca franceza.
A sunat de pauza si m-am dus la audi-ul meu si am plecat acasa.
Mais si Angela au vazut ca n-am chef de vorba si asa ca m-au lasat in pace.
Sambata si duminica am dormit acasa la Angela si Mais. Duminica seara au venit Clair si Fritz din Alaska. Angela si Mais au fost foarte fericite. Chiar  le era dor de ei.
Luni dimineata am plecat acasa. Mi-am lasat lucrurile si m-am dus la ore.
-Am plecat,am spus eu. Pa mama,tata!
-Pa pa draga,mi-a raspuns mama si in numele tatei.
-Sa ai grija de tine,mi-a spus tata.
Amandoi m-au pupat si am plecat la liceu.
Cand am ajuns in parcare,soarele stralucea si m-am uitat dupa J.J.,dar din pacate nu era nicaieri.
Am oftat. Nu-mi placea sa nu-l vad,aproape ca imi facusem sperante ca va fi la noi la liceu. Dar au fost in zadar.
Am oftat din nou si m-am dus la Angela si Mais.
-Buna,le-am salutat eu.
-Olla,mi-a spus Mais.
-Salut,a spus Angela.
-Credeti ca Alexe o sa vina azi?a spart Mais gheata.
-Nu cred,mai sunt 2 minute si incep orele.
-Dar Andreea,poate vin…..
-Mais,chiar daca ar veni,chiar crezi ca s-ar uita la noi. Adica la cate fete frumoase sunt in liceul asta!
-Da ai dreptate,aprobara amandoua.
Orele au trecut greu si la fel si ziua de marti,imi era greu fara J.J.. chiar daca stiam ca nu am fi niciodata inpreuna,dar totusi imi place felul cum se uita insistent la mine.
-Mda…miercuri,am spus eu cand m-am trezit. Sper sa vina J.J azi la ore.
M-am da jos din pat si m-am dus la baie. M-am spalat lenes pe dinti,m-am pieptanat si m-am dus in camera sa ma imbrac pentru liceu.
Am luat o pereche de pantaloni gri(cred) o bluza cu maneca lunga,cu dungi albe si negre,hanoracul meu preferat,o pereche de converse negrii,mi-am strans paru intr-o clema la spate,am luat geanta si am plecat.
Ai mei nu au fost acasa asa ca am profitat si n-am mancat nimic,m-am urcat in audi-ul meu si am plecat la ore.
Ziua de azi a trecut repede,incep sa ma obisnuiesc fara J.J. si incep sa traiesc viata ca si inainte sa-l cunosc.
Am ajuns acasa franta,m-am apucat de teme,am mancat niste cereale cu lapte doar de gura mamei si m-am bagat la culcare.
M-am trezit dupa inca un vis cu el si acolo era in camera mea, se uita la cartea pe care am terminat-o joi. M-am ridicat sa aprind veioza de langa pat si cum am aprinso,el a disparut.
Am oftat ca a fost doar un vis si nu real,desi aveam impresia ca cineva ma priveste. A alungat acest presentiment si m-am culcat la loc.
Joi  m-am trezit la 8:30.
Mi-am recapitulat la engleza si m-am pregatit de scoala. Cand am coborat mama facea clatite,asa ca am mancat vreo 5 si am plecat la ore.
-O noua zi fara J.J.,am soptit eu in timp ce ma urcam in masina.
Incepuse sa ma enerveze obsesia mea pentru el,ma uram ca ma inceput sa plac un baiat asa de usor. Am facut semnul meu special pentru a uita.
Am ajuns la liceu penultima,ultimul a fost J.J..
Cum?! J.J.?!”am spus eu in minte. Apoi mi sa asternut pe fata un zambet.
Aveam spaniola prima ora.
-Buna fetelor!
-Buna Andreea,au spus amandoua in acelasi timp.
-Ce faceti?
-Pai ne gandeam,a spus Angela putin suparata.
-La ce?am intreba eu. Daca nu va suparati ca sunt curioasa.
-Pai ne supara faptul ca Fritz su Clair iar s-au machiat sa para mai batrani…..
-Si daca le spui,zic ca nu este asa,continua Angela.
-Aha… nasol,am spuse eu,
Adevarul este ca daca ai in casa un expert in make-up ca Mais,e cam greu sa-o pacalesti.
-Dar ce e mai ciudat este faptul ca seamana mult cu Alexe,J.J. si Nicolas. Adica sunt palizi,au cearcane si foarte frumosi.
-Da,dar ei au ochii albastri,caprui si verzi, pe cand Fritz si Clair ii au aurii si negri.
-Da Andreea asa este,dar pot sa fie lentile de contact,a ridicat Mais din umeri.
-Si in trei saptamani sau patru devin negri,a sus Angela.
-Si mai ciudat este faptul ca Clair devine ezitanta cand o intreb de ce nu mananca acasa si de ce lipseste serile.
-Si Fritz la fel.
-In fine,am spus eu. Dar ce ar avea de ascuns?
-Nu stiu,au ridicat Angela si Mais din umeri.
Era ciudat,dar totusi nu era prima data cand aveam aceste discuti despre parinti lor ciudati.
-Hai sa incheiem subictu,a spus Angela.
-Ca oricum nu putem sa aflam nimic,a continuat Mais.
Clopotelul a sunat si eu am plecat la spaniola, Mais si Angela aveau amandoua Fizica. Mi-am luat la revedere si am plecat spre clasa de spaniola.
-Buna!
-Buna!am raspuns eu.
-Ce ora ai?
-Spaniola,am raspuns eu.
-Si eu,ma ajuti?a spus J.J. zambind. Nu stiu unde este clasa.
-Sigur,am spus eu.
Am intrat in clasa cu J.J. in spatele meu,ma simteam bine,mai ales ca aveam ora cu el. S-a prezentat,asa cum a facut si la sport.
Inainte ca doamna Mason sa aleaga un loc, J.J. s-a asezat langa mine. Chiar daca nu venea el,tot langa mine s-ar fi asezat. Fiind singurul loc liber din clasa.
-Aaaa,da. Stai langa domnisoara Turcu,a spus doamna Mason.
-Mersi,a spus el zambind.
-Cu placere,am raspuns eu zambind.
-Copiii azi avem un test fulger,ne-a anuntat profa,iar greselile o sa le controloze colegul de banca. Cei care vor termina primi si va fi corect vor primi nota 10 la spaniola. Si sa nu va ganditi sa copiati,iar testul va dura 15 minute.
-Am terminat,am spus eu si J.J. in acelasi timp.
Amandoi am terminat in 7 minute.
-Pot sa controlez colega?m-a intrebat el.
-Sigur colegu!am raspuns eu. Dar eu pot sa controlez?
-Da!
Nici o greseala,mi-as fi dorit sa aibe macar o greseala,dar nu a fost asa. Nici eu nu avea,m-am verificat inainte sa-i dau foaia si aveam o spaniola foarte buna.
-Nici o greseala,a spus el.
-Tu Turcu ai gasit ceva?m-a intrebat doamna Mason
-Nimic,totul este corect,am raspuns eu la intrebare.
Doamna Mason ne-a pus 10,iar restul orei nu ne-a mai bagat inseama. I-a ascultat pe cei fara nota.
-Ce faci sambata?m-a intrebat el.
-Nu stiu! N-am nici un plan. De ce?
-Ma gandeam daca ai vrea sa iesi la o plimbare prin padure cu mine?
-Aaaa….. sigur,am spus eu nesigura. La cat?
-La 1:30?
Am aprobat din cap in semn ca da. A zambit. Oau J.J. m-a invitat la o plimbare,super.
-Deci la 1:30 vin sa te iau de acasa?m-a intrebat el politicos.
-Ok!
Clopotelul a sunat. Am iesit din clasa. Aveam ora cu doamna Johnson.
-Ma astepti si pe mine?m-a intrebat J.J.
-Sigur,am spus eu.
-Ce ora ai?
-Engleza,am oftat.
-Si eu,a spus el zambind. De ce ai oftat?
-Doamna Johnson este o zgirpturoaica, nici nu sti ce enervanta este.
-Presupun ca nimeni n-o suporta.
-Nimeni,eu daca nu invat la ea ma lasa repetenta,am spus eu razand.
-De ce? intreaba el curios.
-Sunt certata cu ea.
-Super.
Am ajuns la ora,doamna Johnson nu m-a bagat in seama toata ora. Ce-o fi fost cu ea? Daca ea nu ma bagat in seama,a facut-o J.J.,nu pot spune ca ma deranjat.
Joi si vineri au trecut la fel, eu si J.J. eram foarte apropiati.

2 comentarii:

  1. scuze ca n-am publicat sambata,dar n-a fost curent,promit s ama revansez si maine cap 5/
    XOX vaniLLa

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place :X:X:X
    deci vreau urm cap :X:X si repede:X:X:X
    pwpiki :*:*

    RăspundețiȘtergere